بیوگرافیخبر ورزشی

بیوگرافی ماندگار فرزامی تنیسور کیست و الان کجاست +عکس

ماندگار فرزامی تنیسور ایرانی متولد 1385 است او سالها برای تیم ملی ایران بازی کرده است و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

فرزامی با حضور در مسابقات بین المللی مختلف در حال جمع کردن امتیاز و بهبود جایگاه خود در رنکینگ جوانان است. دختر 17 ساله تنیس ایران در حال حاضر در رده 279 جوانان جهان قرار دارد.

بیوگرافی ماندگار فرزامی تنیسور کیست و الان کجاست +عکس

128 نفر اول رنکینگ ، کاندیدای حضور در گرنداسلم هستند. اول ژانویه 2024 رنکینگ جهانی به روز می شود و نفراتی که سن آنها بیشتر از 18 سال است ، از رنکینگ خارج می شوند از این رو این احتمال است که با خارج شدن این نفرات ، فرزامی بتواند بهبود جایگاه داشته باشد و جواز حضور در گرنداسلم استرالیا را به دست آورد. همچنین امتیاز مسابقات j200 جوانان هم که در کیش برگزار می شود ، می تواند به فرزامی برای حضور در گرنداسلم استرالیا کمک کند.

در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی سطح ۳ جوانان در هند ماندگار فرزامی به عنوان تنها نماینده کشورمان در راند چهارم جدول اصلی دختران با تنیسوری از هند مسابقه داد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سمیرا باغبانی ترشیزی

خواهر امیر تتلو کیست ؟

در پایان این مسابقه فرزامی با نتیجه ۶-۳ ،‌۳-۶ و ۱-۶ از سد حریف خود عبور کرد تا با کسب این پیروزی ارزشمند به جمع ۴ تنیسور برتر راه یافت.

بیوگرافی ماندگار فرزامی تنیسور کیست و الان کجاست +عکس

به این ترتیب فرزامی فردا در راند پنجم بازی ها برای رسیدن به دیدار فینال به مصاف دیگر تنیسور میزبان می رود.

این مسابقات با حضور بازیکنانی از کشورهای هند، ایران ، مالزی ، اسلواکی ، روسیه ، قزاقستان ، ژاپن، آلمان، استرالیا، لهستان و آمریکا در هند برگزار می شود. تورجهانی تنیس هند از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در زمین‌های هارد کورت این کشور آغاز و در حال پیگیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا