بیوگرافی

بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس

بیوگرافی محمدحسین حسینی

محمد حسین حسینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون در 3 خرداد 1339 در اراک دیده به جهان گشوده است و سالهاست در عرصه سینما و تلویزیون ایران فعالیت حرفه ای دارد آقای حیسنی دارای دیپلم بوده و پدر پنج فرزند دختر و یک فرزند پسر است و نوه پسری ایشان سام حسینی بازیگر میباشد و در سینما و تلویزیون ایران بازی میکند.

بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس

محمد حسین حسینی  فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر شروع کرد و در صحنه تئاتر توسط بهزاد فراهانی دیده شد و بعد از پشت سر گذاشتن دوره های جامع بازیگری در آموزشگاه استاد امین تارخ و بعد ها زیر نظر اساتیدی همچون السا فیروز آذر ، حمیدرضا سنگیان ، کیومرث پوراحمد و استاد امین تارخ دوره جامع بازیگری مقابل دوربین را آموخت و در آثاری همچون فیلم همه چیز در معرض فروش ، و نابازیگر به عنوان بازیگر و تهیه کننده به طور جدی وارد عرصه بازی و تولید شد .

بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس

بازی در فیلم همه چیز در معرض فروش

فیلم کوتاه «همه‌چیز در معرض فروش» با بازی کتایون امیرابراهیمی و السا فیروزآذر به مرحله تدوین رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «همه‌چیز در معرض فروش» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی محمد حسین حسینی با طی کردن مراحل تولید و تصویربرداری خود روی میز تدوین قرار گرفت.

«همه‌چیز در معرض فروش» روایتی متفاوت از مسائل زندگی ترنسکشوال‌ها و معضلات اجتماعی همچون اعتیاد و فحشا بوده که در چهار اپیزود به صورت زنجیره‌وار داستان خود را بیان می‌کند.

بازی در فیلم نابازیگر

فیلم «نابازیگر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی مشترک السا فیروز آذر، محمد حسین حسینی معرفی شدند.

بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس

کتایون امیر ابراهیمی، فرهاد جم، زهرا داوود نژاد، رامین پرچمی، هایده حائری، گیتی معینی، لیلا بوشهری، آتش تقی پور، مهسا ایرانیان، احمد رضا اسعدی، هوشنگ قوانلو، شبیر پرستار، داریوش اسقائی و محمد حسین حسینی نیز دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این به عنوان بازیگران فیلم «نابازیگر» معرفی شده بودند.

وی همینطور در جشن بازیگران خانه تئاتر به عنوان یکی از برگزارکنندگان و حامیان پیشکسوتان به دعوت حمیدرضا سنگیان و بهزاد فراهانی حضور یافت .

تصاویر

بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس بیوگرافی محمدحسین حسینی بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت سینما +عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا