بیوگرافی

بیوگرافی محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن کیست +سوابق و عکس

محمد ربیعی کیست

محمد ربیعی متولد ۱۹ اسفند ۱۳۶۰  در تهران بود و سرمربی کنون ذوب آهن اصفهان میباشد او سابقه مربیگری البدر بندر کنگ، شهرداری زنجان، شهرداری اردبیل، شهرداری بندرعباس ، بادران تهران،  آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را در کارنامه اش دارد.

بیوگرافی

جوانترین مربی لیگ برتر فوتبال کشور که با 40 سال سن گامهای بزرگی در دوران مربیگری خود برداشته و توانسته به افتخارات ارزشمندی در دوران ورزشی خود دست یابد.

بیوگرافی محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن کیست +سوابق و عکس

محمد ربیعی که اکنون با مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد، با این تیم برای اولین بار از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده و در لیگ برتر نیز در قواره مدعی و تیمهای بالانشین تیم خود را معرفی کرده است.

محمد ربیعی که متولد سال 1360 است، در کارنامه ورزشی و مربیگری خود سوابق بسیار ارزنده ای دارد.

سوابق

لردخت: شاید نقطه عطف مربیگری ربیعی که برابر با اولین سالهای حضور او در نیمکت تیمهای مختلف نیز بود، بر می گردد به سرمربیگری در شهرداری اردبیل و صعود با این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور، اقتخاری که بعد از سالها دوری فوتبال اردبیل از لیگ یک با آن نائل شد و سال بعد نیز نماینده اردبیل را تا یک قدمی صعود به لیگ برتر بالا برد و حتی می توانست با کمی خوش شانسی با شهرداری اردبیل در لیگ برتر حاضر شود.

بیوگرافی محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن کیست +سوابق و عکس

محمد ربیعی علاوه بر درخشش در شهرداری اردبیل، با تیم سابپای مهر کرج از لیگ سه به دو صعود کرد و با نماینده بندر کنگ بوشهر نیز از لیگ دسته دو به لیگ یک رسید.

دستیابی به عنوان قهرمانی با مس رفسنجان در لیگ یک و رساندن اهالی فوتبال دوست این منطقه به آرزوی خودشان با صعود به لیگ برتر و همچنین ماندن با این تیم خوب در جمع 7 تیم برتر جدول لیگ برتر نشانگر خاص بودن و با دانش بودن کارهای فنی و ارنج های خوب این سرمربی است.

محمد ربیعی که در برنامه های ورزشی سیما نیز گاهی به عنوان کارشناس و تحلیل گر حضور پیدا می کند علاوه بر شهرداری اردبیل و مس رفسنجان در تیمهایی همچون شهرداری زنجان، بادران تهران، شهرداری بندرعباس، آلومینیوم اراک نیز مربیگری کرده است.

مربی جوانی که می توان از او به عنوان یک شگفتی ساز بزرگ یاد کرد که کارهای نشدنی را می تواند به خوبی انجام دهد، ربیعی مربی ستاره ساز و موفقی بوده که با ایده پردازی های خوب و دقیق خود همواره تیمهایش را در قواره یک مدعی ظاهر کرده است.

بیوگرافی محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن کیست +سوابق و عکس

محمد ربیعی با اخلاق خوب خود نیز سرآمد و الگویی برای دیگران نیز می تواند باشد، مربی که همواره درصحبتهای خود احترام به تیم حریف، هواداران، تیم داوری و … را در سرلوحه کارهای خود قرار می دهد و هنگام نتیجه نگرفتن تیم خود به هر دلیلی، آسمان ریسمان به هم نبافته و با قبول شکست، از آن برای موفقیت در دیگر مسابقات درس می گیرد و انگشت اتهام خود را به سمت اتفاقات حاشیه ای و دیگران نمی گیرد.

افتخارات

صعود به‌همراه سایپا مهر کرج از لیگ سه به دو
صعود به‌همراه تیم بندر کنگ از لیگ دو به لیگ یک
قهرمانی به‌همراه شهرداری اردبیل در لیگ دو و صعود به لیگ یک
قهرمانی به‌همراه مس رفسنجان در لیگ یک و صعود به لیگ برتر خلیج فارس

بیوگرافی محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن کیست +سوابق و عکس

درباره اخلاق محمد ربیعی

در سیاست و اقتصاد «آقازاده‌ها» 3-0 از بقیه جلوتر هستند. آنها هنوز مدرک دانشگاهی‌شان مُهر نخورده، پست می‌گیرند. کاری هم گیرشان نیاید در شرکت پدر برایشان حکم «مشاور» می‌زنند و خدا بده برکت!

در فوتبال هم اوضاع خیلی متفاوت نیست. کافی است در سطح اول بازی کرده باشید و اسم‌تان مطرح باشد، همین مجوزی می‌شود تا 6-0 از بقیه جلو بیفتید.

وقتی نیمکت تیمی خالی می‌شود مدیرعامل‌ها و حواریون‌شان می‌روند سراغ نام‌های درشت و گمان می‌کنند سپر رسانه‌ای حامی آنها و سنگینی اسم‌شان کفۀ ترازو را به نفع تیم تغییر می‌دهد.

این قصه فقط مختص به ما نیست، دیه‌گو مارادونا یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال، با همین تصور و البته حمایت هواداران رؤیاپرداز روی نیمکت تیم ملی آرژانتین نشست اما فاجعه آفرید و الان هم جایی لابه‌لای چرت زدن‌های ناشی از مصرف مواد مخدر و رقصیدن‌های جلوی دوربین، حرف‌هایی در مورد فوتبال به بازیکنان تیم‌های گمنام می‌زند و آشکارا معلوم است که بازیکنان هم خیلی این هذیان‌ها را باور نمی‌کنند ولی به احترام روزگار خوش گذشته‌اش سر تکان می‌دهند یعنی: چشم دون دیه‌گو!

بیوگرافی محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن کیست +سوابق و عکس

محمد ربیعی شایسته تحسین است. جوانی که صعود به ‌همراه سایپا مهر کرج از لیگ سه به دو، همراه تیم شهرداری اردبیل از لیگ دو به یک، همراه تیم بندر کنگ از لیگ دو به لیگ یک و ‌همراه مس رفسنجان از لیگ یک به لیگ برتر را در کارنامه‌اش دارد بهتر از هر کسی می‌داند که در فوتبال پر از گلایه و شکایت و توقع ما دیده شدن جوان‌ها چه کار سختی است و لازم است کماکان از 5 بازی 25 امتیاز بگیرد چون احتمالاً همین حالا هم کسانی در رفسنجان بیخ گوش مدیران باشگاه پچ‌پچ می‌کنند که «لیگ برتر فرق دارد، باید به فکر مربی اسمی باشیم و ربیعی جوان است» و بعد سیکل باطل تعویض رگباری مربیان از راه می‌رسد درست مثل شاهین شهرداری بوشهر که در نتیجه برخی از همین مشاوره‌ها و پچ‌پچ‌ها حیف شد و مثل یک مروارید به اعماق خلیج فارس غلتید.

همچنین ببینید:

بیوگرافی دنیس اکرت فوتبالیست ایرانی الاصل و همسرش +عکس

بیوگرافی نبیل باهویی فوتبالیست کیست و همسرش +سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی لئاندرو پریرا فوتبالیست برزیلی پرسپولیس و همسرش

بیوگرافی فرشید لک فوتبالیست و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و درگذشت

ربیعی احتمالاً اگر با ناسپاسی‌ها معمول در فوتبال ایران روبرو شود، باز در اینستاگرامش یکی از آن عکس‌های با لبخند درشت یا با مشت گره کرده منتشر می‌کند و این دو بیت شعر مورد علاقه‌اش را زیرش می‌نویسد:

دنیا همه هیچ است و اهل دنیا همه هیچ / ای هیج برای هیچ بر هیچ مپیچ
دانی که پس از عمر چه ماند باقی؟ / عشق است و محبت است و باقی همه هیج!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا