بیوگرافی

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

محمد محمدی کیست

محمد محمدی قهرمان پرورش اندام و همچنین بدنساز کشور ایران می‌باشد، که در تاریخ سال ۱۳۷۰ در اراک به دنیا آمده است. اکنون ۲۷ ساله می‌باشد.

این ورزشکار قهرمان بادی کلاسیک ایران و همچنین قهرمان و اورال کاپ آسیا به حساب می‌آید، که توانسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ رتبه اول را نیز کسب کند و مدال طلا را از آن خود نماید.

او علاوه بر بدنسازی در عرصه خلبانی هم مشغول به کار است.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

محمد محمدی در رشته خلبانی درس خوانده است و خود بیان می‌کند که اکنون ترم پایانی دانشگاه خلبانی را می‌گذراند.

بیوگرافی کامل محمد محمدی

محمد محمدی یکی از قهرمانان پرورش اندام کشور ایران و دنیا می‌باشد، که در تاریخ سال ۱۳۷۵ در شهر اراک دیده به جهان گشوده است. همچنین یکی از بدنسازهای کشورمان به حساب می‌آید.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

این چهره در پرونده ورزشی‌اش افتخارهای بسیاری را کسب کرده است.
قهرمان بادی کلاسیک ایران و قهرمان و اورال کاپ آسیا از شاخص‌ترین افتخارهای ایشان به شمار می‌آید.

محمد محمدی اهل کجاست

محمد محمدی اهل اراک است و در رشته پرورش اندام فعالیت میکند.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

مدلینگ

محمد محمدی در عرصه مدلینگ مشغول به کار است و در عرضه برنامه غذایی به دوستداران تناسب اندام و بدنسازان یکی از متخصصین کشور ایران است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر و فرزندان + اینستاگرام

یوگرافی حسین کلاته بدنساز و قهرمان پرورش اندام +سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز کیست و همسر و فرزندان

بیوگرافی هادی چوپان بدنساز و همسرش و فرزندان

می‌توان از شاخص‌ترین افتخارهای محمد محمدی قهرمانی کشور ایران و آسیا را نام برد که نمایانگر این است که بدن خیلی حاضر و منعطفی را در بر دارد و بدون تردید در روزهای آتی در مورد محمد محمدی بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

خلبانی

محمد محمدی خلبانی را بسیار دوست می‌دارد و در همین رشته تحصیلات خود را دنبال کرده است و توانسته دوره‌های رسمی خلبانی را سپری کند.

در فضای مجازی عکسی در رابطه با خلبانی‌اش را انتشار کرده است و بیان می‌کند : ترم آخر تحصیلات خود در رشته خلبانی را سپری می‌کند.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

پیچ صفحه شخصی محمد محمدی با نام لاتینش در دسترس عموم قرار دارد. تا به این لحظه تقریباً ۵۱ هزار دنبال کننده نیز دارد.

حرف پایانی

محمد محمدی یکی از بدنسازان و قهرمانان پرورش اندام کشور ایران می‌باشد، که نشان می‌دهد در روزهای آتی بسیار خوش می‌درخشد.

اگر شما اطلاعات بیشتری درباره زندگینامه این چهره در دسترس دارید در قسمت دیدگاه پایین این مقاله در اختیار ما قرار دهید.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

قهرمان اورال بادی کلاسیک ۲۰۲۳

در رقابت‌های قهرمانی جهان پرورش اندام در رشته اورال بادی کلاسیک محمد محمدی توانست که مدال طلا را از آن خود کند. در این رقابت‌ها که در ۲۷ کشور مشارکت نمودند و بیشتر آنان هم که تعداد بسیاری حاضر بودند، مثلاً عراق با ۱۷۰ فرد حضور پیدا کرده بود.
محمد محمدی موفق شد رتبه نخست را به دست آورد و نمایانگر این باشد که در این رشته بسیار فعالیت نموده و بر تمامی ورزشکارهای عربی و اروپایی پیروز شده است.

هزینه فردی برای حاضر شدن در رقابت‌ها

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگاران بیان می‌کند همه‌ی هزینه‌های ورزشکاران پرورش اندام با خود آنان می‌باشد. بعضی به عنوان اسپانسر شدن حاضر می‌شوند، اما آنان در کل ویزیتور می‌خواهند تا اسپانسر.

برای مثال بیان می‌کنند هر ماه ۵۰۰ میلیون مکمل به واسطه خود شخص ورزشکار فروخته شود و ۵ درصد از آن هزینه به آن فرد ورزشکار داده می‌شود که این موضوع وجهه ورزشکار را خراب می‌کند. اوضاع در سایر کشورها اینطور نیست در آنجا هزینه خوراک و پوشاک و باشگاه و زندگی به ورزشکار داده می‌شود و تنها ورزش می‌کنند. هر ماه تقریبا ۴٠، ۵۰ میلیون هزینه من می‌باشد و اگر هر ماه این قدر درآمد داشته باشم، تنها با هزینه شکم و بدنم برابر می‌شود.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

احترام نظامی زمان خواندن سرود ملی

محمد محمدی خیلی زیاد به پرچم و سرود ملی کشورمان احترام می‌گذارد.
ایشان بیان می‌کند پرچم ایران نشانه این خاک و کشور است و در تمامی جهان و اینکه تاریخ ایران در انحصار هیچ فردی نیست مالکیت این پرچم متعلق به این مردم می‌باشد و برای ملت کشور ایران می‌باشد و زمانی به آن احترام می‌گذارم به این معنا که برای مردم ایران و تاریخ ایران احترام قائل هستم و هنگامی که سرود ملی پخش می‌شود از صمیم قلب برای این سرود احترام قائل می‌باشم.

خلبان نظامی با دقت به مارشالی که روی زمین می‌باشد دستش را اندکی جلوتر از کنار پیشانی خود جای می‌دهند من هم به این دلیل که دوره خلبانی را سپری کرده‌ام دوست دارم به همان صورت ارادتم را به این پرچم نشان دهم تا بیان کنم علاوه بر بدنسازی و ورزش، خلبان هم می‌باشم.

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

زمانی به کشور ایران آمدم متوجه شدم که فیلم من در فضای مجازی پخش شده است و بسیار مردم از آن استقبال کرده‌اند که به خاطر این موضوع بسیار شاد شدم و دوست دارم به مردم بیان کنم در هر کجای دنیا این پرچم را نشان بدهد بیان می‌کنم این پرچم ایران زمین می‌باشد و هیچ کاری با وزیر و رئیس جمهور و یا مسئولین ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا