بیوگرافی

بیوگرافی مرجان حزاویان کیست و الان کجاست با تصاویر و عکس

بیوگرافی مرجان حزاویان کیست و الان کجاست.

بیوگرافی مرجان حزاویان کیست

بیوگرافی مرجان حزاویان کیست

در شبکه های فضای مجازی ویدیویی به اشتراک درآمده و منتشر شده است که در آن ادعا شده مرجان حزاویان کارمند سابق دفتر ریاست جمهوری بوده است و ادعا شده بدون حجاب وارد فرودگاه تورنتو کانادا شده است.در حال حاضر هنوز هیچ کدام از سایت های رسمی کشور نسبت به این خبر واکنش نشان نداده اند.

با اینکه چند ماهی است رسانه های ضد انقلاب و بیگانه در فضای مجازی در تلاش هستند که شایعه پراکنی و حاشیه‌سازی های گوناگونی انجام دهند و با پخش منتشر کردن تصاویر و خبر های مختلف سعی در منتشر کردن اخبار منفی در کشور را دارند.

مدت پیش دولت فدرال کانادا رسم ورود مقامات بلندپایه کشور ایران را به کانادا ممنوع کرده است ولی طرح جدید راه شده که ماموران مرزی اجازه می دهند هرگونه دسترسی خارجی به این کشور را مسدود کند.

وزیران کابینه کانادا در روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری مجازی تعطیل دادند و تایید کردند که این اقدام بر اساس قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان این کشور طی یک ماه قبل و بعد داده شده بود اکنون اجرایی شده است.
وزرای کابینه اعلام کردند که این طرح به مقامات کانادا اجازه داده تا در مورد مقامات ایرانی که قبلا در کانادا بوده‌اند تحقیق و بررسی داشته باشند.
مارکو مندیپیچینو وزیر ایمنی عمومی کانادا می گوید که این اقدام به معنی ممنوعیت دائمی مقام‌های دولتی ایران از وارد شدن به کانادا می باشد.

طبق اظهارات وزرای کابینه کانادا این ممنوعیت فقط شامل مقام های سپاه پاسداران ایرانی نمی شود بلکه سفرا، مقامات قضایی، وزرا و سایر مقامات را نیز شامل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا