بیوگرافی

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی

مریم شعبانی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ایرانی بوده که ۲۶ سال سن دارد و متولد 12 بهمن 1367 در تهران است رشته تحصیلی او بازیگری بوده در سال ۱۳۹۱ وارد دنیای بازیگری شده از و کار خود را با تئاتر آغاز کرده است خانم مریم شعبانخانی با بازی در سریال نیکان و پروانه ها توانست نشان بدهد که استعداد زیادی در عرصه بازیگری دارد در ادامه بیوگرافی کامل از مریم شعبانی بازیگر با استعداد کشور ما خواهیم پرداخت.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی

بیوگرافی مریم شعبانی

خانم مریم شعبانی متولد 12 بهمن 1367 در تهران با ۲۶ سال سن در حال حاضر از بازیگران مطرح کشورمان می باشد که خیلی خوب توانست بالایی ترقی را طی کرده و در دو سریال پروانه ها و نیکان بازی کند.

خانواده

مریم شعبانی دارای یک برادر بود که او هم در عرصه مجری گری فعالیت می کند پدرش نوازنده کیبورد در پیانو است.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی

شروع بازیگری و سوابق

شبانی بازیگری را با کلاسهای پرویز پرستویی آغاز کرده است و پرویز پرستویی را از اسطوره های سینما و مربی خود میداند در سال ۱۳۹۱ با آغاز دوران هنرستان اش وارد تئاتر شد .

همچنین ببینید:

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس و سوابق

بیوگرافی فخری خوروش بازیگر قدیمی سینما و همسرش و فرزندان

در نمایش لباسی برای مهمانی ایفای نقش پرداخت و سپس در نمایش های شایعات و تئاتر زمستان ۶۶ کجا بودی گامهای دیگر خود را برداشت و بازیهای او به خوبی دیده شد تا اینکه در فیلم های مورچه خوار و ستاره و پروانه خورشید حاضر شد اما می توان مهمترین کار ایشان را سریال نیکان و در کنار پروانه ها عنوان کرد.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی

از جدیدترین سریال های مریم شعبانی می توان به سریال نیکان اساره کرد. او به تازگی در سریال نیکان در نقش حدیث دوست و هم دانشگاهی نیکان را بازی میکند و کنار هنرمندانی همچون مه لقا می‌نوش زاد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، شقایق دهقان و پژمان بازغی بازی خوبی را ارائه می دهد.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی

بازی در سینما

مریم شعبانی با فیلم سینمایی مورچه خوار وارد دنیای بازیگری در سینما گردید و در کنار چهره‌های شاخص سینما از جمله نسرین مقانلو و مارال فرجاد و لیندا کیانی و رضا شفیعی جم و نیما شاهرخ شاهی بازی کرد.

مریم شعبانی در آثاری همچون فیلمهای “مورچه خوار”، “کاتی و ستاره”، “پروانه خورشید” و سریالهای “نیکان”، “در کنار پروانه ها” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

مریم شعبانی همچنین در فیلمهای کوتاه “عبور”، “محکوم”، “کم و بیش”، “آبی تر از آب” و نمایشهای “لباسی برای مهمانی”، “شایعات” نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.
او تحصیل کرده رشته بازیگری است و از دوران دانشجویی کار را آغاز کرده است.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر تلویزیون و سینما +سوابق و حقایق زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا