خبر جدید

بیوگرافی مهرداد ویس کرمی نماینده مجلس (خرم آباد) +سوابق و تحصیلات

بیوگرافی مهرداد ویس کرمی نماینده مجلس (خرم آباد) و سوابق و تحصیلات، آقای مهرداد کرمی نماینده خرم آباد زندگی خصوصی و اخیرا با صحبت های جنجالی خود در رابطه فوت مهسا امینی در فضای مجازی را در بین کابران واکنش هایی را به دنبال دارد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی مهرداد ویس کرمی نماینده مجلس

بیوگرافی مهرداد ویس کرمی نماینده مجلس

دکتر مهرداد کرمی در سال 1350 در شهرستان ویسیان که بخشی از چگنی در استان لرستان به دنیا آمده است.ایشان از خانواده کشاورز و مدهبی چگنی و ذر سال 1369 در رشته پزشکی از دانشگاه اصفهان فارغ التحصیل شده از همسر و فرزندانش خبری در دسترس نمی باشد.

https://lordokht.ir/wp-content/uploads/2022/09/612_result-1.webp

باز هم نماینده خرم آباد با صحبت هایش جنجال به پا کرد صحبت های عجیب ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مورد فوت مهسا امینی

صحبت های عجیب و اظهارات

صحبت های عجیب و اظهارات نماینده مردم خرم آباد در مورد مرگ مهسا امینی جالب میباشد در مورد مرگ این دختر جوان ۲۲ ساله که باعث به وجود آمدن واکنش‌های بسیار زیادی شده است، در بین این واکنش ها و اعتراضات آقای مهرداد ویس کرمی به این اعتقاد دارد که کسی حق ندارد برای گشت ارشاد گردنکشی کند و در هر سال دفاع مقدس شهید ندادیم که حالا بعضی ها ارزش های مان را بی ارزش کنند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

واکنش دختر سردار سلیمانی به مرگ مهسا امینی

واکنش دایی مهسا امینی کمال و مریم رجوی را با خاک یکسان می کند

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

ایشان که می‌گویند: در حال حاضر چیزی ثابت نشده است و آیا اثبات شده که مهسا امینی را گشت ارشاد کشته و من نمیدانم این سر و صداها برای چیست؟ مگر جواب پزشکی قانونی آمده است.

برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران سرهنگ میرزایی صحت دارد؟

ایشان می‌گوید: در هر حال باید نظارت بر روی اخلاق و پوشش جامعه وجود داشته باشد و این چیزی نیست که فقط در ایران باشد و در تمام دنیا مرسوم است در اینجا گشت ارشاد موضوع بحث نیز موضوع مدل کار و رفتار آنها می باشد و همیشه در مورد بعضی کارها نظرهای متفاوتی وجود دارد و مدل کار برخی ها به تایید همه قرار نمی گیرد.

همجنین ببینید: برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی در تهران سرهنگ میرزایی 

در حال حاضر بعضی ها با برنامه ریزی های تعیین شده باعث هنجارشکنی هایی در سطح جامعه شدند، که این هم خیلی طبیعی است و این افراد بازداشت می شوند آنهایی که بد حجاب یا بی حجاب هستند از مردم عادی نیستند زیرا مردم عادی سرگرم زندگی و مسائل مربوط به خودشان هستند نه این جور چیز ها قرار نیست با یک خطا یا یک اتفاق کل مجموعه گشت ارشاد را به زیر سوال ببریم گشت ارشاد یک مطالبه مردمی بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا