بیوگرافی

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و اعدام و عکس

میلاد حاتمی کیست

میلاد حاتمی یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی می باشد، که در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمده است و ۲۷ ساله می‌باشد.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و جنایت

او در سایت‌های قمار چالش‌های مستهجن و غیر اخلاقی بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد. برای مثال پایین کشیدن شلوار افراد خانواده و از آنان فیلم می‌گرفت و همچنین بیرون آمدن از منزل با بدن لخت از قبیل چالش‌هایی بود که در میان جوان‌ها و نوجوان‌ها ایجاد نمود. وی در سال ۱۴۰۰ به خاطر نقض قانون ترکیه به کشور ایران آمد و به زندان اوین انتقال یافت و در پایان میلاد حاتمی به دلیل افساد فی الارض و اخلال در نظام اقتصادی کشور محکوم به اعدام گردید.

بیوگرافی کامل میلاد حاتمی

میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به میلاد حاتمی در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۷۵ در تهران دیده به جهان گشوده است.

وی در سایت‌های شرط‌بندی مشغول به کار می‌باشد، که موفق شده با رفتارهای ناهنجار میان مردم مطرح شود.

میلاد حاتمی به عنوان آقای مربی در شبکه‌های اجتماعی شناخته شد و پس از آن با پشتیبانی مافیایی سایت‌های قمار به ترکی سفر کرد و پس از آن با کارهایش مردم را فریب می‌داد و پول‌های بسیار به دست آورد، اکنون گرفتار شده است.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و جنایت

حتماً میلاد حاتمی را در فضای مجازی بسیار مشاهده کرده‌اید با فیلم‌های مستهجن و فخر فروشی‌های پوچ و تهی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب نموده بود. میلاد حاتمی با این کارها نمایانگر این بود که می‌توان از طریق سایت‌های قمار به پول بسیار دست یافت و کاربران فضای مجازی را از این طریق گول می‌زد که در سایت‌های قمار فعالیت نمایند، ولی خبر نداشت که این راه آخرش بن بست است و این پول‌ها به او وفا نخواهد کرد و سرش را به باد می‌دهد. تبلیغ‌های بسیار وی در سایت‌های قمار فقط یکی از فعالیت‌های مجرمانه وی به حساب می‌آید. از سایر فعالیت‌های میلاد حاتمی اشاعه فحاش می‌باشد که با چالش‌های مستهجن جوانان را تشویق به رفتارهای غیر اخلاقی می‌نمود، که همین موضوع سبب شد مورد پیگیر قضایی جای بگیرد.

میلاد حاتمی از قبیل اشخاصی به حساب می‌آمد که در عرصه سایت‌های قمار فعال بود و از این از طریق درآمد زدایی می‌کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

بیوگرافی وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی داریوش مهرجویی کارگردان و همسرش +آلبوم عکس

بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست +شغل و عکس

پس از سفر به ترکیه در فضای مجازی کارش را ادامه داد و با پست‌های پر سر و صدا و فیلم‌های هنجار شکنی که از خودش به اشتراک می‌گذاشت دنبال کننده‌هایی را کسب کرد.

او تنها پسر خانواده است. والدینش در تهران ساکن هستند، ولی در این مورد شایعه‌هایی می‌باشد و بعضی از رسانه‌ها بیان می‌کنند میلاد حاتمی در کنار خانواده خود در ترکیه هستند.

همسرو فرزندان

میلاد حاتمی از قبیل افرادی بود که ازدواج سفید را در فضای مجازی تبلیغ می کرد وی در فضای مجازی با دخترهای خیلی زیادی فیلم انتشار نموده و با یک دختر به اسم سحر ازدواج سفید کرده است و یک فرزند هم دارد.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و جنایت

میلاد حاتمی در کنار ساشا سبحانی و چند شخص دیگر که در فضای مجازی فعال هستند با تبلیغات بسیار در فضای مجازی تبلیغ وب سایت های قمار انجام می‌دهد. سایت‌هایی که چند مرتبه فیلتر شده اند و دوباره آن را برپا کرده‌اند.

میلاد حاتمی از اول زندگی به آن صورت لاکچری نبود، ولی با دقت به اینکه اکنون همه‌ی شاخ‌های فضای مجازی که در ترکیه می‌باشند آغاز به تولید سایت قمار نمودند، وی هم قصد نمود یک سایت قمار تولید کند و به مرور آغاز به تبلیغات دروغ نمود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حسن همتی بازیگر سریال یاغی و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی لیلی افشار نوازنده گیتار کیست از ایران تا آمریکا و درگذشت

بیوگرافی حسین اسدی مجری و همسرش کیست +سوابق و عکس

میلاد حاتمی در یکی از فیلم‌ها بیان نمود که با سایت‌های قمار موفق شده ماهی ۳۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند که این سایت‌ها در سایه غفلت مسئولان به همان صورت برپا می‌باشد و خیلی از کاربران فضای مجازی قربانی شدند.

تحویل به پلیس ایران

پلیس ترکیه ساعاتی قبل میلاد حاتمی یکی از سرکرده‌های سایت‌های قمار را از طریق مرز بازرگان به پلیس اینترپل کشور ایران داد.

طی گزارشی، پلیس ترکیه ساعاتی قبل میلاد حاتمی یکی از سرکرده‌های سایت‌های شرطبندی را در مرز بازرگان به پلیس اینترپل کشور ایران انتقال دادند.

میلاد حاتمی یکی از سرکرده‌ها و تبلیغ کننده‌های سایت‌های شرط‌بندی به حساب می‌آید و مدت‌هاست که از این طریق پول‌های بسیاری را به دست آورده است و کلاهبرداری بسیاری در این راه صورت داده است، او از همه‌ی راه‌های غیر اخلاقی برای تبلیغات استفاده می‌نماید.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و جنایت

اتهام و جرم

کیفر خواست میلاد حاتم آبادی فراهانی ملقب به میلاد حاتمی بعد از صادر شده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران به شعبه ۱۵ دادگاه عمومی و انقلاب تهران ارجاع گردید. در کیفرخواست صدور برای میلاد حاتمی فرزند محسن، متهم به افساد فی الارض از طریق اشاعه فساد به طور وسیع و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور تقریباً به مبلغ بیشتر از نیم میلیون دلار «۵۵٠ هزار و٢٩٠دلار» و پولشویی به همین اندازه و دایر نمودن مرکز شرط‌بندی و تشویق به فساد ذکر شده است و اینکه اسم ۲۱ متهم هم در این کیفرخواست بیان شده است.

افزودنی است، میلاد حاتمی که یکی از سرکرده‌های سایت‌های شرطبندی در خارج از ایران بود، بعد از صادر شدن اعلان قرمز اینترپل، در تاریخ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در کشور ترکیه شناسایی و دستگیر شد و به کشور ایران انتقال یافت.

میلاد حاتمی با برپایی سایت‌های شرط بندی و با کسب کردن پول‌های بسیار از این طریق در شبکه‌های مجازی تبلیغ‌های سبک زندگی اشرافی و تجملاتی را انجام می‌داد و مخاطبینش را برای کسب کردن اینطور امکاناتی به انجام شرط‌بندی و قمار، تشویق می‌کرد.

حکم مفسد فی الارض چیست؟

جرم فساد فی الارض، مرتکب شدن جرایمی از جمله جرم بر علیه امنیت ملی یا اینکه بنیان نهادن مراکز خرابی و بیعتی، به آن صورت که سبب اخلال بزرگ در نظم و امنیت مملکت و ترویج بی‌عفتی گردد، آن را مفسد فی الارض بیان می‌کنند و حکم مجازات آن اعدام می‌باشد و شیوه شکایت از آن، با تصویب شکواییه از سوی دفترها و سرویس‌های الکترونیکقضایی می‌باشد تا دادگاه همگانی انقلاب پیگیر آن شود.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و جنایت

میلاد حاتمی یکی از سرکرده‌های سایت‌های شرط‌بندی که سال‌هاست به یکی از چهره‌های مطرح شده در شبکه‌های مجازی مبدل گردیده، این ایام حاشیه ساز شده است. ولی در این خبر رسانی‌ها وی تنها نیست، همسر او هم که در این راه فعالیت می‌کند به همراه اشخاصی از جمله محسن افشانی هنرپیشه اسبق سینما و تلویزیون که درگیر سر و صدای های بسیاری می‌باشد همکاری می‌کند. در یکی از این حاشیه‌ها محسن افشانی در مورد میلاد حاتمی یک ادعای بسیار حیرت آور بیان نموده بود، که این امر سبب شد میلاد حاتمی بسیار عصبانی شود.

حکم اعدام

صدور حکم اعدام میلاد حاتمی که قبل‌تر در اخبار دروغی بیش خوانده شده بود، در تاریخ ۴ آبان ماه سال جاری با منتشر کردن یک خبر تازه تایید گردید.

بیوگرافی میلاد حاتمی و همسرش کیست +فرزندان و جرم و جنایت

اتهامات میلاد حاتمی بر طبق کیفرخواست صدور افساد فی الارض از طریق اشاعه فساد به طور گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خارج شدن مبلغی از سیستم پولی کشور ایران به مراکز شرط‌بندی و مبدل شدن آن به ارز به خارج از کشور ایران، دایر نمودن مرکز شرط‌بندی، تشویق به فساد با دقت به اقدامات خرابی در شبکه‌های اجتماعی و ترویج بی‌بند و باری می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا