بیوگرافی

بیوگرافی نسیم خواهر امیر تتلو کیست و کجاست +عکس و سوابق

بیوگرافی نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو کیست

خانم مقصودلو خواهر تتلو با نام واقعی امیر مقصودلو خواننده جنجالی چند سال اخیر است که در دو سال پیش وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهرش نغمه مقصودلو می باشد. خواهرش نغمه ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که بسیار پسر موفق و با هوشی می باشد.

نسیم مقصود لو که همه او را به عنوان خواهر امیر تتلو می شناسند دختری متولد تهران است. او در حال حاضر نیز در ایران اقامت دارد و گاها دیده شده که برای تماشای کنسرت برادرش به ترکیه سفر داشته است.

بیوگرافی نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو کیست و کجاست +عکس و سوابق

سوابق

نسیم مقصود لو در طی چند سال گذشته در حوزه ی موسیقی فعالیت هایی داشته و با وجود تمام محدودیت های داخل کشور باز هم به فعالیت خود در این حوزه ادامه داده است. کما اینکه چند باری هم برای او مشکلاتی در این باره پیش آمده است اما با این حال او کماکان به فعالیت خود ادامه می دهد.

این فرد یعنی نسیم مقصود لو مدتی پیش به دلیل فعالیت خود در حوزه ی موسیقی دستگیر شد که این امر با واکنش گسترده ی مردم علل خصوص طرفداران تتلو مواجه گشت و باعث بالا و پایین شدن جو فضای مجازی شد.

نسیم مقصودلو از دو سال پیش وارد خوانندگی شده و تاکنون چند آهنگ نیز منتشر کرده و اکنون با خبر بازداشت و دسیتگیری تو در مراسم خصوصی گویا ایسان بطور حرفه ای موسیقی را دنبال میکرده است. چندی پیش کلیپی از نسیم مقصودلو منتشر شده که با چادر و کبودی صورت آهنگی در مورد زنان می خواند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا