بیوگرافی

بیوگرافی نغمه خواهر کوچک امیر تتلو کیست و کجاست +عکس

بیوگرافی نغمه خواهر کوچک امیر تتلو کیست و کجاست

نغمه مقصودلو در زمینه عکاسی و هنر تصویربرداری نیز فعالیت دارد و عکسهای هنری بسیار زیبایی ثبت کرده است. برای مشاهده عکس های مربوط به این شخص که هم به صورت فردی و هم به همراه دیگر اعضای خانواده‌اش می باشد، می ‌توانید هم به شبکه گوگل مراجعه کنید و هم با دنبال کردن صفحه شخصی او در اینستاگرام از این عکس‌ها از جمله عکس خواهرای تتلو دیدن کنید.

بیوگرافی نغمه خواهر کوچک امیر تتلو کیست و کجاست +عکس

بیوگرافی این هنرمند به این صورت است که او متولد ایران و در شهر تهران است که ملیت ایرانی دارد؛ اما در ارتباط با سال تولد او اطلاعاتی در دست نیست و همواره طلاعات بسیار کمی را از خود و زندگی خود در فضای مجازی به اشتراک می‌ گذارد. اما به نظر می‌ رسد که در دهه سوم زندگی خود فعالیت می‌ کند و توانسته به عنوان یک فرد موفق شناخته شود و علاوه بر برادرش از حاشیه‌ ها دور شود.

او همچنین با فعالیت خود در حوزه هنرهای تجسمی و فعالیت خود در رشته عکاسی توانسته به عنوان یکی از هنرمندان در ایران شناخته شود و علاوه بر برادر خود و خانواده اش سعی کرده از حاشیه‌ ها دور شود و همواره به عنوان یک فرد موفق توانسته از جشنواره بین المللی جایزه‌ ای را کسب کند و این طور به نظر می‌ رسد که توانسته درآمد خوبی را هم از این را به دست آورد.

بیوگرافی نغمه خواهر کوچک امیر تتلو کیست و کجاست +عکس

همانطور که گفتیم در خصوص زندگی خانوادگی و شخصی نغمه مقصودلو از جمله همسر او اطلاعات زیادی در منابع خبری و سایت های مختلف در نشده است. بنابراین نمی ‌توانیم در خصوص اینکه هویت همسر او چه می باشد؟ و یا با چه کسی ازدواج کرده است؟ اطلاعات دقیق را ارائه دهیم. حتی خود او نیز تاکنون در این رابطه هیچ اطلاعاتی را مطرح نکرده است. فقط می دانیم که او متاهل می باشد و حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام پارسا می باشد که او نیز همانند مادرش یک پسر با استعداد و هنرمند می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا