بیوگرافی

بیوگرافی همسر حسن یزدانی کیست و ماجرای آشنایی

بیوگرافی همسر حسن یزدانی

همسر حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی در سال ۱۳۸۲ در کرمانشاه به دنیا آمده است و تقریباً یک سال می‌باشد که با حسن یزدانی نامزد کرده است که در پایان به ازدواج ختم شده است این خبری می‌باشد که می‌توانیم از همسر حسن یزدانی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم ولی اینکه ورزشکار و کشتی‌گیر می‌باشد یا هنرپیشه بایستی بیان کنیم خیر.

بیوگرافی همسر حسن یزدانی کیست و ماجرای آشنایی

مدتی بود که اخبار ازدواج حسن یزدانی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود تا اینکه روز قبل ویدیو خواستگاری و ازدواج این کشتی‌گیر در فضای مجازی پخش گردید و خیلی از هواداران این ورزشکار غافلگیر شدند.

بیوگرافی همسر حسن یزدانی کیست و ماجرای آشنایی

همسر حسن یزدانی کیست

همسر حسن یزدانی معلوم نیست که چه هویتی دارد و ویدیویی که در فضای مجازی انتشار شده با رضایتمندی ایشان بوده است و به خاطر همین چهره همسر او را شطرنجی نموده‌اند تا حتی عکسی از وی در شبکه‌های اجتماعی نشان داده نشود.

ولی با دقت به این فیلم گویا که همسر قهرمان کشتی ایران حسن یزدانی دهه هشتادی می‌باشد.

کلیپ خواستگاری و ازدواج

ویدیو خواستگاری حسن یزدانی و اینکه حلقه در دست همسر خود می‌کند در فضای مجازی انتشار گردید که بازخورد گسترده‌ای را به دنبال داشته است.

این فیلم داخل یکی از پاساژ‌های تهران می‌باشد.

بر اساس اخبار انتشار شده در چند وب سایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی دنیا قبل از رفتن به رقابت‌های جهانی در کنار خانواده‌اش در کرمانشاه و پس از طی نمودن مرحله‌های خواستگاری، مراسم عقد گرفت.

همچنین ببینید

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر و فرزندان + اینستاگرام

ماجرای آشنایی

حسن یزدانی سال قبل به کرمانشاه رفت و مراسم ابتدایی خواستگاری را صورت داد و به مدت یک سال نامزدی آنان به طول انجامید. در بعضی از منابع بیان شده قرار می‌باشد که در تاریخ ۱۱ مهر ماه جشن عروسی شان را در تهران برپا کنند وهمچنین بیان می‌شود خانواده همسر حسن یزدانی اصالتا کرمانشاهی می‌باشند و بایستی برای مراسم به تهران بیایند.

پس از اینکه اخبار ازدواج حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی در شبکه‌های اجتماعی انتشار گردید اکنون سیلی از پیام‌های تبریک برای این چهره فرستاده شده است و در پیج شخصی خود کامنت‌های بسیاری را دریافت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا