بیوگرافیخبر جدیدخبر ورزشی

بیوگرافی وریا غفوری فوتبالیست: مونا اردلان همسر و فرزندان: عکس جدید

بیوگرافی وریا غفوری فوتبالیست و همسرش مونا اردلان و فرزندان و عکس و اینستاگرام وریا غفوری ار در لردخت بخوانید.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی وریا غفوری

ایشان در تاریخ سال ۱۳۶۶ دیده به جهان گشوده است.وی سابقه ایفا در تیم هایی از جمله :
تهران پاس، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران و سپاهان اصفهان را نیز در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است.آقای غفوری در سال ۱۳۹۵ به مدت دو سال با تیم استقلال قرار دادی را امضا نمود و در حال حاضر کاپیتان نخست تیم استقلال تهران می‌باشد.قد وی ۱/۷۸ سانتیمتر و در پست مدافع راست در تیم استقلال توپ می‌زند.این چهره موفق شد در فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

چکیده‌ای از وریا غفوری

این بازیکن در تاریخ ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۶۶ در یک محله به اسم مبارک آباد در سنندج به دنیا آمده است.نام ایشان وریا یک نام کردی می‌باشد و به معنی باهوش و زرنگ.این نام را پدر وی برای او منصوب نموده است.وریا سه خواهر نیز دارد، که اسم دو نفر از آنان شادی غفوری و شتاو غفوری می باشد.افزودنی است، که پدر وی بسیار مخالف بود که وریا فوتبالیست بشود.پدر علاقه داشته وریا تحصیلات خود را ادامه بدهد و یک شغل بهتری برای خود داشته باشد، ولی به خاطر علاقمندی وریا به فوتبال به سراغ این رشته رفت.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

شروع فعالیت‌ فوتبال

وریا فعالیت‌های ورزشی خودش را در زمینه فوتبال به طور جدی در تیم جوانان توحید سنندج آغاز نمود.وی در حال حاضر لباس شماره ۲۱ را به تن دارد و در پست مدافع راست برای تیم استقلال تهران توپ می‌زند.
به آقای غفوری در مستطیل سبز لقب ببر کرد کوهستان را داده اند.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

ازدواج وریا غفوری و همسرش

او با مونا اردلان ازدواج نموده است و حاصل این ازدواج یک پسر به اسم رادین و یک دختر به اسم برین می باشد.ایشان درباره ی پسر خود رادین و معنای نام ایشان بیان می‌کند:رادین یعنی رادمرد، بخشنده و جوانمرد می باشد.همواره علاقه داشته ام اسمی را برای پسرم منصوب نمایم که اصیل باشد و معنی بسیار زیبایی داشته باشد.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرامرادین اسمی می باشد که من و خانمم برای فرزندمان منصوب نموده‌ایم و از میان گزینه های گوناگونی که برای اسم پسرمان داشتیم این نام بیشتر نظرمان را مجذوب خود نمود و در پایان نام رادین را برای فرزندمان منصوب نمودیم.رادین غفوری در مدرسه فوتبال استقلال در حال یادگیری می باشد و یک استقلالی دو آتیشه و بسیار متعصب می باشد.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

رادین پسر وریا غفوری

وریا غفوری درباره پسر خود رادین بیان می کند:بسیاری از من می‌پرسند که آیا رادین را به فوتبال می آوری یا نه؟! تصور می‌کنم که احتیاج نمی باشد که من وی را به مسیر فوتبال راهی نمایم.
رادین خود بسیار به فوتبال علاقه مند می باشد و خود به سوی فوتبال راهی می‌شود و مسیر پدر خود را ادامه می‌دهد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم/ جشن تولد ساپینتو در تمرین استقلال و واکنش تند و زشت سیاوش یزدانی

بیوگرافی شیخ دیاباته از کارتن خوابی تا فوتبال + اینستاگرام و همسرش

بیوگرافی زری فتحی داور و همسرش از فوتبال تا خانواده + اینستاگرام و عکس

از زمانی که یک سال و نیم سن داشت به توپ علاقه داشت و زمانی که به اسباب بازی فروشی می رفتیم به جای ماشین و دیگر اسباب بازی ها توپ می خرید.در خانه نیز با یکدیگر فوتبال بازی می نماییم و با وی تمرین شوت زنی می نمایم.تصور می‌کنم وی بسیار زود فوتبالیست خواهد شد، به خاطر اینکه مهارت بسیار بالایی دارد.تنها امیدوار هستم رادین از من موفق تر بشود.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام
من تنها می‌توانم وی را در راهی که منصوب می نماید همراهی نمایم و تجربه هایم را به وی ارائه بدهم.
البته این را باز گو می کنم که وی را در انتخاب آزاد خواهم گذاشت.خانواده من اهل فوتبال نبودند و فردی نیز در کنار من نبود که من را یاری نماید و با وی مشورت نمایم، ولی دوست ندارم این ماجرا برای رادین پیش بیاید.پس باید وی را یاری نمایم اگر فوتبالیست شد بهترین تصمیم ها را بگیرد.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگراموریا غفوری درباره خانواده خود بیان می کند :همواره من بسیار مدیون خانواده و خانمم می باشم و از همین جا از خانمم سپاسگزاری می نمایم، که در شرایط خیلی دشوار کنار آنها نبوده ام و مسئولیت بسیاری بر دوش خانمم بوده است و این قول را خواهم داد پس از فوتبال جبران خواهم نمود و همواره کنار آنها باشم.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

سوابق باشگاهی وریا غفوری

ایشان سابقه بازی در تیم های پاس همدان، پاس تهران، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال را در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

حواشی وریا غفوری: از شاخص ترین حواشی های ایشان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

انتقاد به حرفهای محمد جواد ظریف و واکنش رهبری :غفوری در جواب به حرف های محمد جواد ظریف که بیان نموده بود: «از اینکه به دلیل حمایت از فلسطین در فشار می باشیم، افتخار می نماییم.»در صفحه شخصی خود اینگونه بیان نمود :«آقای ظریف شما که می‌گویید افتخارم می نماییم که به دلیل، فلسطین، لبنان، یمن و سوریه تحت فشار می باشید، این را بدانید که شما نمی باشید که تحت فشار هستید در کل این مردم می باشند که تحت فشار هستند.»

همچنین بیشتر بدانید : فیلم صحبت های حسن عباسی درباره زن و همسران فوتبالیست ها

به سراغ این صحبت‌ها، رهبر کشور، در این مورد واکنش غیر مستقیم از خود نشان داد و افزودند:
«بعضی افرادی که از امنیت کشور استفاده می‌نمایند و کار و ورزش و…. خودشان را انجام می‌دهند و بعد از آن نمکدان میشکنند، این را بدانند امنیت از این مسیر کسب می شود.از یاد نبریم که امنیت به چه صورت به دست می‌آید.»ساعتی بعد از این صحبت‌ها، حراست وزارت ورزش آقای غفوری را برای توضیح ها در مورد صحبت های خود احضار نمود.آقای غفوری پس از این احضار افزود که با گفته مشکلات اجتماعی خود ادامه می دهد!بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

گرامیداشت یاد دختر آبی

در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ بود که بازیکن های تیم استقلال برای گرامیداشت یاد سحر خدایاری یک تیشرت سیاه رنگ روی لباس ورزشی شان به تن کردند که روی آن جمله «دختر آبی» به دو زبان فارسی و انگلیسی بود.این عملکرد واکنش‌های گوناگونی را در پی داشته و تمامی وریایی کاپیتان را مسول به تن کردن این تیشرت ها می‌خواندند.

احتمال ممنوع التصویری در تلویزیون

وریا غفوری بعد از قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر در سال جاری در گفتگویی به دغدغه های بسیار مردم در زندگی خود و امور معیشتی سخن گفت و به رسانه‌های داخلی افزود:«هنگامی که حرف از مسئله های اجتماعی و مدنی باشد، دیگر فوتبال برای من هیچ گونه اولویتی ندارد.من نباید از جایگاه اجتماعی ام استفاده نمایم و صدای طرفدارانی باشم که با هزاران بدبختی بلیط می‌خرند تا تیم را تشویق نمایند….
این حق مردم کشور می باشد، که سعادتمند زندگی نمایند.»

همچنین ببینید :

علی دایی ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری؟ مهسا امینی

گلایه علی دایی و پیام او در پی اتفاقات اخیر بعد از مرگ مهسا امینی

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس اردبیل + عکس

بعد از این بیانات در یک عکسی که در برنامه فوتبال برتر روی آنتن رفت، عکس وریا از تصویر تیم استقلال حذف شد.این عملکرد سبب شد تا شایعه هایی درباره ممنوع التصویری وریا غفوری بشود.پیج صفحه شخصی وریا غفوری با نام لاتینش در دسترس عموم قرار دارد.ایشان بیشتر از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار فالوور نیز دارد.بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

آغاز فوتبال با تیم پیکان

پس از ایفا در تیم های جوانان توحید سنندج و اصناف قروه، در سال ۱۳۸۲ آقای غفوری برای تیم جوانان پیکان تست داد و پذیرفته شد، ولی به دلیل نداشتن جای خواب دوباره به اجبار به شهر خود سنندج بازگشت.

ورود به تیم ملی جوانان

یک سال پس از آن در سال ۱۳۸۳، وی مجدداً در تیم ملی جوانان تست داد و پذیرفته شد و در مسابقات اسیایی در همان سال عضو باشگاه پاس در مقطع امید و جوان‌ها شد.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

ورود به بازی های لیگ برتر

ایشان پس از ملحق شدن به تیم پاس تهران، به همدان رفت و پا به بازی های لیگ برتر نهاد و خدمت مقدس سربازی خود را هم در همین تیم سپری نمود.وی تا سال ۱۳۸۸ برای این تیم توپ زد.

قرارداد با سپاهان و استقلال

آقای غفوری سال ۱۳۸۹ برای دو سال با تیم شهرداری تبریز قراردادی را امضا نمود و دو سال نیز برای این تیم توپ زد.سال ۹۲ بود که پا به تیم سپاهان اصفهان نهاد و تا آخر سال ۹۴ برای این تیم توپ زد.در سال ۱۳۹۵ یک قرارداد دو ساله با تیم استقلال تهران امضا نمود و برای تمدید آن در سال ۹۷ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پول دریافت نمود.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

ایشان بیان می کند: که از بچگی بسیار تیم استقلال را دوست داشته و از طرفداران این تیم بوده، به صورتی که یک مرتبه به دلیل کل کل قرمز و آبی در مدرسه درگیری ایجاد شده و سر وی را شکستند.

دربی ۸۶
در دربی سال ۸۶ آقای غفوری در دقیقه ۴۵ به تیم پرسپولیس یک گل به ثمر رساند و با این گل تیم فوتبال استقلال یک بر صفر پیروز شد.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸
در لیگ قهرمان های آسیایی ۲۰۱۸ آقای غفوری در بازی با الریان و الهلال عربستان، برای استقلال یک گل به ثمر رساند و یکی از موثرترین اشخاص در فصل ۲۰۱۸ محسوب شد و توجه بسیاری از تیم های حاشیه خلیج فارس را مجذوب خود نمود.

خط خوردن از لیست تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸

یک هفته پس از اینکه کارلوس کی‌روش افراد ۳۵ نفر را برای تیم ملی فراخواند لیستی ۲۴ نفره انتشار شد که در این لیست اسم وریا غفوری خط خورده بود.این امر سبب شد که بسیاری از مخاطبین و حتی نماینده های مجلس شوکه شدند و هوادارانش در شبکه های اجتماعی به خط خوردن اسم وی از فهرست معترض شدند.

همچنین ببینید : بیوگرافی کارلوس کی روش و همسرش و فرزندان + عکس جوانی و قدیمی

آقای کی‌روش اندکی پیش از این که کشور را به ترکیه ترک نماید افزود: متغیر یافتن پست اقای وریا غفوری در خط خوردن ایشان از تیم‌ملی موثر بوده است.بعضی در شبکه های اجتماعی کرد و سنی بودن آقای غفوری را دلیل خط خوردن اسم ایشان از تیم ملی اعلام نمودند.

بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و فرزندان +عکس و اینستاگرام

همچنین ببینید :

علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست مشخص شد

علت بازداشت و دستگیری حمیدرضا علی عسگری فوتبالیست مشخص شد

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟ دلیل دستگیری

آقای غفوری پس از شنیدن این خبر موزیک خون بازی از داریوش را در صفحه شخصی خود پخش نمود که در متن موزیک بیان شده«آخرین سنگر سکوته، حق ما گرفتنی نیست».با گذاشتن این موزیک به نظر که خود غفوری هم اعتقاد دارد حقش را خورده اند.آقای غفوری به واسطه کی روش در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ به تیم ملی ایران فراخوانده شد و در آن دیدارها به میادین رفت.

بازیکن های مورد علاقه وریا غفوری

وی در این مورد بیان نموده است :بازی سیروس دین محمدی، سهراب بختیاری زاده که بسیار با تعصب می‌باشد، علیرضا اکبرپور که گل دربی مشهور به پرسپولیس را به ثمر رسانید را از یاد نخواهم برد و بسیار از آن گل دربی خوشحال می باشم.بازی نیکبخت واحدی را بسیار دوست داشتم، ولی زمانی که رفت پرسپولیس بسیار غمگین شدم.نیکبخت بسیار عالی و مثبت بود.

حسن روشن، غلامحسین مظلومی، ناصر حجازی که یاد و اسم ایشان به یاد ماندنی شد و مرد اخلاق فوتبال بود، ولی نتوانستم بازی این عزیز ها را از نزدیک مشاهده نمایم، ولی فیلم بازی های آنها را مشاهده کردم و بازی مجتبی جباری را بسیار دوست می دارم و از ته دل وی و شخصیت ایشان را دوست میدارم.

ماشین گران قیمت وریا غفوری

پیش از این که بازی تیم های پرسپولیس و ملوان آغاز بشود، رئیس شرکت مدیران خودرو تازه ترین محصول شرکت خود را به وریا غفوری هدیه دادند.

افتخار های فردی و باشگاهی

شاخص‌ترین افتخار آقای وریا غفوری را می توان:
کسب قهرمانی استقلال در جام حذفی فوتبال کشور سال ۹۶ _۹۷ و کسب قهرمانی استقلال در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ خواند.

سایر افتخارهای ایشان از جمله:

سپاهان

لیگ برتر خلیج فارس به همراهی تیم استقلال

لیگ برتر خلیج فارس

جام حذفی فوتبال کشور.

فردی

لیگ برتر خلیج فارس برترین مدافع سال ۹۳_ ۹۴

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس سال ۹۳_ ۹۴

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس سال ۹۶_ ۹۷

بازیکن ماه ۹۰، بهمن سال ۹۶، اسفند سال ۹۶

برترین مدافع راست سال نوروز فوتبالی سال:
۹۵، ۹۶، ۹۷، ۹۸، ۹۹

برترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس سال ۹۴_۹۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا