بیوگرافی

بیوگرافی وینی ویدز یوتیوبر و ماجرای فیلم جنجالی وینی و خودکشی

بیوگرافی وینی ویدز یوتیوبر

وینی ویدز یوتیوبر متولد 1384 در تهران است و در  سال 2 در یوتیوب با ساخت کلیپ کار خود را آغاز کرد.

او هم مثل بقیه یوتیوبرهای ایرانی ۶ ماه نتونست سابسکرایب بگیره و در عرض یک ماه حدود ۴۳۳۰ سابسکرایب رو از دست داد .  یکی از شاگرد زرنگای کلاسشون بوده بطوری که همکلاسیهاش بخاطر درس خونی زیاد مسخره اش میکردن .

بیوگرافی وینی یوتیوبر و ماجرای فیلم جنجالی وینی و خودکشی

سوابق

وینی ویدز از سال 1399 شروع به آپلود کردن کرد و بعد از گذشت حدودا دو سال به یکی از پرطرفدار ترین یوتیوبر های ایرانی تبدیل شد. سوگنگ در برخی از ویدئوهای خود با فرشاد که به فرشاد سایلنت معروف است همکاری می کنند. همچنین با اشخاص مشهوری از جمله حامی کی ام (km) ویدئوهایی ساخته است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

درآمد در یوتیوب ثابت نیست و بالا پایین دارد ولی تخمین کلی را می توان گفت که با 207 ویدیویی که آپلود کرده تا الان توانسته 15 تا 16 میلیون بازدید روی ویدئوهاش کسب کند و درآمد این ماه سوگنگ حدودا 4 هزار دلار بوده و معادل 100 میلیون تومان می باشد.

بیوگرافی وینی یوتیوبر و ماجرای فیلم جنجالی وینی و خودکشی

او از همون کودکی به هنر علاقه داشت , او عاشق نوشتن و نقاشیه , نقاشی رو از ۴ سالگی آغاز کرد .

به دلیل پشتکار و موفقیتش، قابلیت رشد و تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های یوتیوب فارسی را دارد. در اینستاگرام حدود ۷۱۶ هزار فالوور و در یوتیوب حدود ۱۱۹ هزار سابسکرایبر دارد.

ماجرای کلیپ جنجالی

انتشار یک فیلم غیر اخلاقی از فردی مشهور به وینی ویدز یوتیوبر ایرانی مروج بی بند و باری در فضای مجازی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. برخی کاربران در پی اقدامات و افشای ویدیوی غیر اخلاقی از یوتیوبری به نام وینی ویدز که ترویج دهنده فحشا و بی بند و باری در میان جوانان است، خواهان پایان مماشات با بلاگرهای هنجارشکن و برخورد جدی با این قبیل اباحه گری ها شدند.

بیوگرافی وینی یوتیوبر و ماجرای فیلم جنجالی وینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا