بیوگرافی

بیوگرافی پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار کیست +شغل و عکس

بیوگرافی پرویز گلزار

پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و از ثروتمندان شناخته‌شده تبریزی است. دارای 4 فرزند به نام های علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و محمدرضا گلزار فرزند سوم خانواده است.

بیوگرافی پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار کیست +شغل و عکس

او با گیتار زدن محمدرضا گلزار مخالف بوده است اما کم کم راضی شد او در موسقی فعالیت داشته باشد.

برخی پسر پرویز گلزار را گران‌ترین بازیگر ایرانی می‌دانند. اما چه کسی است که نداند این بازیگر گران‌قیمت، نزدیک به دو دهه پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران هم بوده است. گلزار در میان بازیگران مرد، در کنار امین حیایی و در میان آرتیست‌های خانم بیشتر از همه با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌های آشنایی را تشکیل داده است.

بیوگرافی پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار کیست +شغل و عکس

رضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست ! محمدرضا گلزار یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه انداخته است مدیریت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است در ضمن فروشگاه ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه هم دارد که به شعبه دوم رسیده است، گلزار همچنین مرکز سولاریومی به نام سان پینت در دبی دارد و شنیده ها از حضور وی در برج سازی و بسار بفروش نیز حکایت دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا