بیوگرافی

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و زندگی شخصی

زندگینامه اکرم یدی

اکرم یدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در کرمانشاه است. او متولد دهه هفتاد در کرمانشاه است و تاکنون در چند نمایش و فیلم و سریال فعالیت داشته است در ادامه به بیوگرافی اکرم یدی می پردازیم که در حال حاضر در سریال نون خ ۴ مشغول فعالیت می باشد.

اکرم یدی بازیگر جوان کرمانشاهی است که در سریال نون خ 4 نقش نقره همسر رامین فود  با بازی امیر سهیلی را برعهده دارد.
اکرم یدی بازیگری محلی است که از تائتر در کرمانشاه کار خود را آغاز کرد. این بازیگر برای اولین بار در تلویزیون با سریال نون خ 4 ظاهر شد و یکی از نقش های اصلی یعنی نقش نقره همسر رامین فود را برعهده گرفت.

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس

بیوگرافی اکرم یدی

اکرم یدی بازیگر جوان کرمانشاهی متولد دهه هفتاد در کرمانشاه بوده و یکی از بازیگران کرمانشاهی می باشد. او تاکنون در چند فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است و با بازی در سریال نون خ ۴ به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس

سوابق بازیگری

اکرم‌ یدی بازیگری را از تئاتر در کرمانشاه آغاز کرده است و یکی از بازیگران تازه کار و هنرمندان جچدید محلی مکی باشد او در طمل فعالیت های هنری توانسته جوایز جشنواره تئاتر را از آن خود کند. او با بازی در نمایش صد در جشنواره تئاتر استانی موفق بوده است.

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس

بازی در سریال نون خ ۴

این بازیگر پس از سال ها فعالیت در تئاتر، برای نخستین بار با بازی در سریال نون خ ۴ به مارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد و یکی از نقش های مهم و اصلی به نما نقره را برعهده گرفت.
وی درباره حضور در نون خ ۴ از عوامل این سریال تشکر کرده که به او اعتماد کردند و اجازه دادن تا در نقش مهم و اصلی در فصل چهارم نون خ حضور پیدا کند.

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس

م‌یدی داستانی درباره حماسی دختران کوبانی است که در شهرستان اسلام آباد غرب بر روی سن رفت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش

خانم یدی در این نمایش در کنار هنرمندانی چون “اکرم همتی”، “حسام الدین آزادی”، “آرمین دزفولی زاده” و .. خوش درخشید. این بازیگر کرمانشاهی جایزه برتر و مقام اول تئاتر بسیج استانی در کرمانشاه را هم کسب کرده است.

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس
پیج اینستاگرام

در اینستاگرام صفحه ای با نام ایشان یافت نشد در صورتی که شما از صفحه اینستاگرام ایشان اطلاعات دارید میتوانید در قسمت دیدگاه برای ما ارسال کنید تا در این صفحه دج شود.

هچنین ببینید:

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست

بازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ کیست؟

وضعیت تاهل

درباره مجرد و یا متاهل بودن اکرم یدی اطلاعات چندانی وجود ندارد در صورتی اطلاعاتی از این خانم هنرمند دارید میتوانید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا