بیوگرافی

بیوگرافی کریستیان اولیور و دخترانش بازیگر هشدار برای کبری ۱۱ +علت مرگ

بیوگرافی کریستیان اولیور

کریستیان اولیور و دخترانش بازیگر هشدار برای کبری ۱۱ در سن 51 سالگی بر اثر سقوط هواپیما تفریحی درگذشت اولین حضور کریستیان اولیور مقابل دوربین شامل ایفای نقش طولانی‌مدت در سریال تلویزیونی آمریکایی دهه نود میلادی «نجات به وسیله زنگ: کلاس جدید» و سریال معروف «هشدار برای کبری ۱۱» در سال ۲۰۰۳ بود. او در سریال «هشدار برای کبری ۱۱» در نقش کاراگاه یان ریشتر بازی می‌کرد.

بیوگرافی کریستیان اولیور و دخترانش بازیگر هشدار برای کبری ۱۱ +علت مرگ

سوابق

از دیگر فیلم‌های برجسته می‌توان به بازی در درام معمایی «آلمانی خوب» ساخته استیون سودربرگ در کنار جورج کلونی و کیت بلانشت در سال ۲۰۰۶، فیلم «مسابقه سرعت» ساخته لیلی و لانا واچوفسکی در سال ۲۰۰۸ و فیلم هیجان انگیز «والکری» ساخته برایان سینگر در سال ۲۰۰۸ اشاره کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر سریال نون خ در نقش روناک + عکس جدید

بیوگرافی علی مصفا همسر لیلا حاتمی کیست + عکس و سوابق

بیوگرافی ایرنه پاپاس { علت مرگ + زندگی شخصی }

الیور همچنین به عنوان تهیه کننده یا تهیه کننده اجرایی در فیلم هایی از جمله کمدی «آماده یا نه» در سال ۲۰۰۹، فیلم ماجراجویانه «بیرون وحشی» در سال ۲۰۱۸ و تریلر ترسناک ۲۰۲۱ «پیچ اشتباه» در سال ۲۰۲۱ فعالیت کرده است.

سریال تلویزیونی اخیر او شامل پروژه «سنس ۸» ساخته واچوفسکی‌ها و محصول نتفلیکس است.

بیوگرافی کریستیان اولیور و دخترانش بازیگر هشدار برای کبری ۱۱ +علت مرگ

علت فوت و مرگ

به گزارش رکنا، کریستین الیور بازیگر سریال هشدار برای کبرا ۱۱ جان خودش را در سانحه هوایی از دست داد. گمان می‌رود که کریستین الیور ۵۱ ساله و ۲ دخترش [مادیتا ۱۰ و آنیک ۱۲ ساله] روز پنجشنبه پس از سقوط هواپیمایشان در دریای کارائیب و اطراف جزیره کوچک پتی نویس جان خودشان را از دست دادند. غواصان محلی جسدشان را پیدا کرده، از هواپیما بیرون آوردند و سپس به پرسنل گارد ساحلی تحویل دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا