بیوگرافی

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا نایب قهرمان تیر و کمان آسیا و اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا

کوثر خشنودی کیا از ورزشکار تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران بوده وو در سالهای اخیر حضور مسمتر و درخشانی را در تیم ملی ایران داشته است وی متولد دهه 70 در کرمانشاه بوده و افتخار نایب قهرمانی آسیا در بخش کامپاند را در سوابق خود دارد در چند سال اخیر موفق شده در مسابقات بین المللی حضور فعال داشته باشد و استعداد خود را در رشته تیر و کمان به تصویر بکشاند.

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا نایب قهرمان تیر و کمان آسیا و اینستاگرام و سوابق

کوثر خشنودی کیا در رشته تیراندازی کامپوند مشغول به کار بوده و توانست مقام دوم مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند.

از دست ندهید: بیوگرافی وحید جدی جودوکار و ماجرای نابینایی

از کودکی تا تیم ملی

کوثر خشنودی کیا از بچگی به تیر و کمان علاقمند شد و خانواده در موفقیت او نقش بسزایی داشتند و سعی کردند شرایط را برای حضور او در مسابقات فراهم کنند و با تهیه تیر و کمان شرایط آماه سازی وی را محیا کنند.

کوثر خشنودی کیا خیلی زود موفق شده نشان بدهد که استعداد خاصی در این زمینه دارد و پس از شرکت در مسابقات استانی انفرادی مورد توجه مسئولان تیم ملی بانوان قرار گرفت.

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا نایب قهرمان تیر و کمان آسیا و اینستاگرام و سوابق

هدف کوثر خشنودی کیا

از نظر فنی، هدف من این است که بتوانم به بالاترین رکوردهای تیراندازی با کمان در جهان دست پیدا کنم تا توانایی رقابت با حریفان قدرتمند را به دست بیاورم. عنوان در المپیک است، زیرا زمین مرکب در رشته المپیک گنجانده شده است.
او هم اکنون در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارد.

او در ماه های اخیر در بلوار طاقبستان کرمانشاه از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد که مدتی او را از تیم ملی ایران دور نگه داشت.

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا نایب قهرمان تیر و کمان آسیا و اینستاگرام و سوابق

ماجرای حضور در تیم ملی

خشنودی کیا افزود میگوید شهریورماه 1400 مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و در این مسابقات که البته اولین مسابقه رسمی ورزشی ام بود شرکت کردم و موفق به حضور در اردوی تیم ملی شدم.

ملی پوش کماندار درباره کسب مقام دوم قهرمانی آسیا در بخش تیمی گفت: پس از ورود به اردوی تیم ملی عملکرد خوبی در ثبت رکورد در اردو داشتم که باعث شد نفر اول لیست اعزامی به آسیا باشم. مسابقات قهرمانی بنگلادش، این مسابقات در آبان ماه برگزار شد و توانستیم عنوان نایب قهرمانی آسیا را در بخش هر تیم کسب کنیم.

کوثر خوشنودی کیا درباره رشته غیر المپیکی رشته کمان کامپوند ادامه می دهد: متاسفانه رشته کمان کامپوند در حال حاضر جزو رشته های المپیک نیست، با این حال شامل تمامی مسابقات بین المللی می شود.

وی ادامه داد: با وجود غیر المپیکی بودن این رشته، پس از مقایسه شرایط تمرینی کلاسیک و کامپوند و ایده هایی که برای رسیدن به هدفم داشتم، در نهایت کامپوند را انتخاب کردم زیرا با یک تمرین ثابت و پایه می توان در این رشته موفق شد. . . در این زمینه جای پیشرفت بیشتری وجود دارد و با دغدغه من برای کارایی سازگار است.

خشنودی کیا در خصوص مسابقات پیش رو افزود: مسابقاتی که تمرکز اصلی تیم تیراندازی با کمان است بازی های آسیایی هانگژو است که مرداد ماه سال آینده برگزار می شود اما تا بازی های آسیایی چندین دوره جام ملت های آسیا و جهان برگزار می شود. که معلوم نیست. فدراسیون چندین ماموریت دارد.

کوثر در مورد اهداف خود می گوید: حوزه سرمایه گذاری به گونه ای است که نمی توانید خود را محدود به هدف خاصی کنید. هر چه بیشتر در این زمینه پیشرفت کنید، اهداف مهم تری پیدا خواهید کرد.

از نظر فنی هدفم این است که بتوانم به بالاترین رکوردهای تیراندازی با کمان در جهان برسم تا توانایی رقابت با حریفان قدرتمند را کسب کنم.

اما از نظر موفقیت و کسب عناوین، تمرکزم را روی بازی های آسیایی گذاشته ام و امیدوارم بتوانم به نتیجه دلخواهم برسم.

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا نایب قهرمان تیر و کمان آسیا و اینستاگرام و سوابق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا