بیوگرافی

بیوگرافی کیمیا گیلانی مجری تلویزیون و همسر تا خداحافظی از اجرا+ اینستاگرام

روز قبل کیمیا گیلانی یکی از مجریان صدا و سیما فیلم شخصی خود در فضای مجازی را انتشار نمود و خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد.

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

بیوگرافی کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی خانم گیلانی یکی از هنرپیشگان، مجریان و همچنین گوینده کشورمان به شمار می‌آید.او در تاریخ ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۱ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.خانم گیلانی در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی در همین رشته اخذ نموده است.

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

این چهره به عنوان مجری در قاب تلویزیون تا به حال چند برنامه را در سیمای جمهوری اسلامی کشور انجام داده است و علاوه بر مجری‌گری در زمینه هنرپیشگی و همچنین نویسندگی دستی بر آتش دارد.

آغاز کار هنری

وی زمانی که نه سال سن داشته است کارش را در برنامه امیدهای ایران در شبکه برون مرزی جام جم استارت زده است و از بچگی در برنامه های ویژه کودک و نوجوان حاضر بوده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست

بیوگرافی نقش الناز در سریال بی همگان میترا رفیع بازیگر اینستاگرام

بیوگرافی کامران ملک مطیعی بازیگر زیر آسمان شهر و علت مهاجرت

البته کار خانم گیلانی به صورت جدی در سنین بزرگسالی از سال ۸۵ با برنامه خطی نیمرخ در شبکه یک رقم خورده است.می توان برنامه های خانم گیلانی از جمله: نردبان و مثل تو و مثبت من را بیان نمود، که اغلب برنامه هایی که فعالیت آنان را انجام داده در عرصه نوجوان و همچنین موضوع هایی در رابطه با جوانان و نوجوان ها است.

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

خانم گیلانی تا به حال در عرصه مجری‌گری برنامه هایی از جمله:

برنامه نوجوان از شبکه یک،برنامه مثل تو از شبکه تهران،مجری برنامه سیمای مدرسه از شبکه دو و همچنین برنامه قاصدک از شبکه نسیم را در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است.خانم گیلانی برنامه بسیار جذاب و پر بیننده بچه ها را به اسم رنگین کمان از شبکه پنج در سال ۹۱ بر عهده داشته است و پس از آن قلم این برنامه را خود جاری کرده است.خانم کیمیا گیلانی با توجه به سن کمی که دارد، اما به هنر نگارش هم ماهر می باشد.یکی از نویسنده‌های برنامه فیتیله ها و شکر آباد هم محسوب می شود.

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

خانم کیمیا گیلانی در مورد وارد شدن به حیطه هنرپیشگی مجری مثبت من افزود:من در دوران بچگی و سنین نوجوانی چند تله فیلم و مجموعه را ایفا نموده ام و تازه‌ترین کاراکترم در اثر افسانه هزار پایان در کاراکتر نازگل در شبکه نسیم بوده‌است و سری تازه این مجموعه هم اکنون در حال ساخت است.از سایر فیلم های ایشان در زمینه هنرپیشگی می توان : مثل هیچکس و فردا در دستان توست و همچنین روزهای بزرگ را نام برد.

بیوگرافی کیمیا گیلانی بازیگر تلویزیون و همسرش و پدر و مادرش

وضعیت  تاهل

خانم گیلانی یکی از مجریان خوب و توانمند تلویزیون در اولین روز پاییز ازدواج نموده است و اینکه متاسفانه اطلاع بیشتری درباره همسر این چهره در دست ما وجود ندارد.تازه ترین ایفای ایشان در اثر خونه یکی است، که در پاییز سال ۹۷ اکران شد.

فعالیت های خانم گیلانی از جمله :

مجری برنامه امید ایران از شبکه جام جم

مجری برنامه نردبان از شبکه تهران

مجری برنامه نوجوان از شبکه یک

مجری برنامه مثل تو از شبکه تهران

مجری برنامه سیمای مدرسه از شبکه دو

مجری برنامه نوجوان مثبت من از شبکه تهران

مجری برنامه قاصدک از شبکه نسیم

به عنوان نویسنده:

آیتم های نمایشی کمدی شکرآباد

آیتم های نمایشی برنامه رنگین کمان

آیتم های نمایشی فیتیله

ایفای نقش در تله فیلم روزهای بزرگ از شبکه دو

ایفای نقش در تله فیلم فردا در دستان توست

ایفای نقش در مجموعه مثل هیچکس

و همچنین ایفای نقش در مجموعه افسانه هزار پایان.

خانم گیلانی در اثر زندگی شگفت انگیز ایفای نقش کرده ودر کاراکتر بهار به هنرنمایی پرداخته است واین ایفایش توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود کرد.این اثر در تاریخ ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

اجراهای خانم گیلانی از قبیل :

برنامه امید ایران از شبکه جام جم
برنامه نردبان از شبکه تهران
برنامه نوجوان شبکه یک
برنامه مثل تو از شبکه تهران
برنامه سیمای مدرسه از شبکه دو
برنامه نوجوان مثبت من از شبکه تهران
مجری هنرپیشه و همچنین نویسنده برنامه کودک رنگین کمان شبکه تهران
برنامه قاصدک از شبکه نسیم.

بیوگرافی کیمیا گیلانی بازیگر تلویزیون و همسرش و پدر و مادرش

تحصیلات

این هنرمند در رشته مدیریت صنعتی درس خوانده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع فوق لیسانس در همین رشته از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده است.خانم گیلانی پس از آنکه مدرک دانشگاهی خود را در رشته مدیریت صنعتی دریافت نمود موفق شد دکترای مدیریت رسانه را از دانشگاه تهران اخذ کند.این چهره چندی می‌باشد، که در عرصه اجرا مشغول به کار می باشد و بالعکس رشته‌اش مجری گری را دوست می دارد و هم این که تجارب هنرپیشگی و نگارش را در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است.

بیوگرافی کیمیا گیلانی بازیگر تلویزیون و همسرش و پدر و مادرش

آغاز کاری خانم گیلانی

ایشان کار هنری اش را از زمانی که نه سال سن داشته در برنامه امیدهای ایران از شبکه جام جم استارت زده است.
البته کارش را به طور جدی در سال ۸۵ با برنامه خط خطی نیمرخ از شبکه یک شروع نمود.

سوابق

خانم گیلانی فعالیت‌های بسیاری را در زمینه مجری‌گری انجام داده است، که می‌توان به: برنامه‌های نردبان، مثل تو و مثبت من که شاخص‌ترین فعالیت‌های او به شمار می رود، اشاره کرد.ایشان در سال ۹۱ یک برنامه گروه کودک ونوجوان به اسم رنگین کمان از شبکه پنج را مجری‌گری نمود و این که پس از چندی در زمینه نویسندگی مشغول به کار شد.خانم گیلانی چندی را در برنامه خاله نرگس ایفای نقش نمود و در کنار همدیگر همکاری بسیار خوبی را سپری کردند، ولی پس از چندی ایشان به جای خاله نرگس حاضر شد.

بیوگرافی کیمیا گیلانی بازیگر تلویزیون و همسرش و پدر و مادرش

تجارب نویسندگی:

خانم گیلانی بیان میکند:وقتی که فعالیت نویسندگی را صورت دادم به هیچ عنوان آن را به دوست نداشتم و همواره در زمان مدرسه هیچ وقت انشاهای خوبی را نمی نوشتم، تا اینکه با آقای حمید صالحی یکی از نویسندگان شاخصی برنامه رنگین کمان آشنایی یافتم و به من افزود :یک متن جاری کنم و در مورد آن نظراتم را ابلاغ کنم و من نیز این فعالیت را انجام دادم و پس از اصلاح آن به دست آقای صالحی متن را انجام دادم.

همواره تصور می‌کردم که نویسندگی یک فعالیت خیلی دشواری می باشد و زمان مدرسه زنگ هایی که انشا داشتیم بسیار استرس داشتم در آخر پس از آشنا شدن با آقای صالحی آغاز به نوشتن نمودم و این که خیلی خوب از پس آن بر آمدم.تجارب هنرپیشگی خانم گیلانی در زمان بچگی چند تا تله فیلم را ایفا نموده است.اثر مناسبتی روزهای بزرگ از شاخص‌ترین فعالیت‌های ایشان محسوب می‌شود و خود بیان می‌کند:من به هنرپیشگی علاقه بسیار دارم و خیلی برای من لذت بخش می باشد.از سایر فعالیت‌های ایشان می‌توان:مجموعه افسانه هزار پایان که از شبکه نسیم روی آنتن رفت را نام برد.

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

وداع خدا حافظی خانم کیمیا گیلانی از تلویزیون

خانم گیلانی یکی از مجریان خوب تلویزیون با یک فیلم بسیار غمگین جمعه ایشان زمان پخش ویدیویی از کیان پیر فلک در فضای مجازی بسیار فراگیر شده بود و اینگونه در پیچ شخصی اش نوشت:

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی فیلم کیان

من کیمیا گیلانی از تاریخ ۱۵ تیرماه سال ۸۵ به این زمینه پا گذاشته ام و اینکه بسیار برای آن تلاش و کوشش نموده ام، تحصیل کردم و اهدافی به غیر از شادی دل مردم نداشته ام و اکنون که دل هم وطنانم شاد نمی‌باشد احتیاجی نیز به حاضر شدن من نمی باشد و از اجرا در تلویزیون وداع می گویم.

یک روز دل تمامی ما شاد می شود
شاید من آن روز زنده نباشم
اگر تو بودی به جای من نیز بخند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا