اخبار هنرمندانخبر جدید

واکنش فرهاد مدیری به مهران مدیری با منتشر کردن استوری جنجالی و عجیب

تصاویر واکنش فرهاد مدیری،پسر مهران مدیری با منتشر کردن یک خبر داغ و استوری در مورد فیلم و ویدیو جدیده پدرش در مورد اینکه مهران مدیری اشتباه کرده و اعتراف کردن پدرش را گفته شده زیر فشار بوده است را در صفحه لردخت ببینید.

تصاویر واکنش فرهاد مدیری،پسر مهران مدیری با منتشر کردن یک خبر داغ

 واکنش فرهاد مدیری،پسر مهران مدیری

تصاویر و واکنش هایی که پسر مهران مدیری به فیلم جدیدی که پدرش منتشر کرده است داشته اعتقاد واقعی مهران مدیری چه بوده است طبق گزارش‌های رسیده شده پسر مهران مدیری با منتشر کردن یک استوری که توهین آمیز بود در صفحه اینستاگرام خودش با واکنش تندی که به منتقدان پدرش نشان داده و آنها را ابله خوانده در مورد فیلم جدیدی که مهران مدیری در فضای مجازی منتشر کرده است و در آن به اشتباه خودش اعتراف کرده این فیلم را فقط به خاطر اینکه فشار بر روی مهران مدیری بوده است عنوان کرده است پسر آقای مدیری در صفحه اینستاگرامش چنین می نویسد که واکنشی که ابتدا آدم های شناخته شده در ایران به شرایط کنونی، اعتقاد واقعی آنها می باشد.

تصاویر واکنش فرهاد مدیری،پسر مهران مدیری با منتشر کردن یک خبر داغ

به گزارش رسیده شده در فضای مجازی و اینستاگرام ؛ پسر مهران مدیری با منتشر کردن یک استوری توهین آمیز در فضای مجازی و اینستاگرام در مورد ویدیو جدید پدرش مهران مدیری و اعتراف، با ابله خطاب کردن منتقدان پدرش به اشتباه پدرش را عنوان کرد که زیر فشار بودند و نتیجه فشارها روی ایشان دانست.

پیشنهاد میکنیم بیشتر ببینید:

عکس جنجالی رامبد جوان به عنوان گمشده و الان رامبد کجاست؟

برنامه جایگزین دورهمی مهران مدیری چیست؟ و مجری جایگزینش کیست؟

فیلم کامل قمار بازی مهران مدیری در فرانسه که جنجال شد

فرهاد مدیری می گوید علاقه به بازیگری ندارم و فقط یک بار در سال ۷۷ در جنگ ۷۷ نقش کودکی های پدرم را باز کردم اما کار فیلمسازی را دوست دارم و در میان فیلمسازانی کشور آقای بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی را کارهایشان را دوست دارم هنوز ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد مانده است.

تصاویر واکنش فرهاد مدیری،پسر مهران مدیری با منتشر کردن یک خبر داغ

فرهاد مدیری از سال ۸۲ هنرستان موسیقی می رود و با کار نواختن ساز بادی ابوا فعالیت های هنری خودش را آغاز میکند. او در دبیرستان نیز به یادگیری پیانو نیز پرداخت فرهاد مدیری برای اولین بار به صورت حرفه ای زمانی که ۱۸ سال سن داشت کار آهنگسازی را شروع کرد.

کار آهنگسازی سریال مرد دوهزار چهره که یکی از کارهای پدرش بود را ساخته بود و توانست با سریال قهوه تلخ به نقطه اوج فعالیتش رسید و همچنین نام شده در تیتراژ فیلم قهوه تلخ ثبت شد.

بعد از آن در سال ۸۹ به کلاسهای آواز کلاسیک میرود و آموزشهای لازم را میبیند از زمان کودکی به موسیقی علاقه بسیار داشته و همیشه این موسیقی را با صدای بلند گوش می داده است از آنجایی که پدر و عموی فرهاد اهل موسیقی بودند پس او نیز علاقه زیادی به این رشته پیدا کرد.

او می گوید با پدرم بیلیارد بازی می کنم هر چند که پدرم بازی بهتری دارد و همیشه مرا می برد.فرهاد مدیری با منتشر کردن یک خبر در سال ۹۷ و با اعلام اینکه نام هنر فرواگ را انتخاب کرده چند تک‌ آهنگ نیز به انتشار درآورد در سال ۹۸ اولین آلبوم خودش را به نام نام من عشق است در تیرماه منتشر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا