اخبار سینماخبر جدید

عکس جنجالی رامبد جوان به عنوان گمشده و الان رامبد کجاست؟

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟ آیا رامبد جوان الان در کانادا است؟ را در صفحه لردخت ببینید.

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟

رامبد جوان کجاست

رامبد جوان کجاست و چه میکند طبق برخی گزارش‌ها در بعضی از صفحه های مجازی و اینستاگرام ضد جمهوری اسلامی ایران با منتشر کردن یک عکس نوشته در مورد اینکه رامبد جوان به این آشوب ها و اغتشاشات واکنش نشان نداده است، واکنش نشان دادند.

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟

در این صفحات عکس رامبد جوان را به عنوان گمشده انتشار دادند، مثال پرسیدن که رامبدجوان کجاست؟ چنین نوشتن که متاسفانه یک ماهی است که این فرد گم شده و هیچ اثری از آن در دسترس نیست اگر او را دیدی و اطلاعاتی از او پیدا کردید حتما خبر بدهید یک خانواده را از نگرانی در بیاورید.

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟

رامبد جوان بازیگر مجری تلویزیون و کارگردانی میباشد که در سال ۱۳۵۲ در یکم دی ماه به دنیا آمده است او به عنوان مجری درتلویزیون ایران توانست در برنامه تلویزیونی خندوانه به شهرت زیادی برسد.رامبد جوان در یکم دی ماه سال ۵۰ در تهران به دنیا آمده است و سال ۱۳۷۳ وارد عرصه هنر و بازیگری شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل از دید کیهان جنجال به پا کرد

ماجرای مهاجرت کردن احسان کرمی (مجری) و استخدام در شبکه خارجی فارسی

رامبد جوان سه بار ازدواج کرده است و در سال ۸۳ با ماندانا روحی ازدواج می کند و در سال ۸۷ از جدا میشود.در سال ۸۷ با خانم سحر دولتشاهی ازدواج می کند.که ایشان نیز یکی از بازیگران برجسته کشورمان می باشد، اما این بار هم در سال ۹۳ از خانم سحر دولتشاهی جدا می شود. سال ۱۳۹۵ با خانم نگار جواهریان ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دختری به نام نوردخت می باشد.

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟
چنانچه رامبد جوان در مورد ملاقات با رهبر انقلاب اسلامی سید علی خامنه ای و همچنین نظراتی که در رابطه با شهید قاسم سلیمانی و همچنین دعوت کردن مردم باعث شد که این خبرها توجه رسانه های فارسی زبان خارج از کشور را جلب کند و با سفر کردن به کشور کانادا برای به دنیا اوردن فرزندش باعث شد که برای او جنجال ها و حواشی بسیاری به وجود بیاید.

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟

نگار جواهریان همسر رامبد جوان یکی از بازیگران برجسته سینمای ایران می باشد که یکی از سریال های که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته بود با نام خاتون در نقش خاتون توانست به خوبی این نقش را بازی کند.

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟

تصاویر و عکس رامبد جوان کجاست؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا