خبر جدید

اخبار تعطیلی مدارس تبریز و اردبیل و ارومیه فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

اخبار تعطیلی مدارس تبریز و اردبیل فردا سه شنبه 10 بهمن 1402

با توجه به بارش برف در تبریز و اردبیل و ارومیه بسیاری از دانش آموزان خواستار تعطیلی مدارس هستند که در صورت دریافت خبر درباره تعطیلی در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

«محمد امیدفر»، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز دوشنبه در استان ادامه می یابد و موجب بارش باران و برف، وزش باد گاهی به نسبت شدید و بروز مه شود.

وی با بیان اینکه این سامانه تمام نواحی استان را دربر می گیرد، اظهار کرد: لغزندگی، یخبندان و اختلال در تردد به ویژه در جاده های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، احتمال سقوط بهمن و کولاک برف، رخداد تندبادهای لحظه ای دور از انتظار نیست.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی، خواستار احتیاط در ترددهای جاده ای و مناطق کوهستانی، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و لباس گرم، اطمینان از سلامت فنی خودرو، آمادگی جهت نمک پاشی و برف روبی به ویژه در جاده های کوهستانی و لغو سفرهای غیرضروری و فعالیت های کوهنوردی شد.

امیدفر ادامه داد: با توجه به احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام و خسارت به سازه های سبک در اثر بروز تندبادهای لحظه ای، محکم کردن سازه های سبک، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا