خبر جدید

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ به علت برف و سرما

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ به علت برف و سرما

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 11 بهمن 1401 به علت برف و سرما اخبار تعطیلی مدارس تهران ، البرز ، آذربایجان شرقی و غربی ، اصفهان ، سمنان ، کردستان و قزوین و استان مرکزی اراک و سایر شهرهای کشور را در ادامه بخوانید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 11 بهمن

با توجه به اینکه مدارس بسیاری از شهرهای کشورمان در هفته های گذشته به دلایل مختلف تعطیل بود اما به دستور وزیر آموزش و پرورش این تعطیلی ها لغو و همه مدارس برقرار شد اما حالا با بارش برف در برخی از شهرهای کشورمان و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز ممکن است فردا مدارس وضعیت دیگر را پیدا کند که باید تا شب صبر کنید.

سرمای هوا در روزهای آینده

بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل پیش بینی عددی، از امروز تا پایان هفته با فعالیت متناوب در سامانه بارشی، شاهد وزش باد در نیمه جنوبی و گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف همراه با مه و گاهی کولاک خواهیم بود. در ارتفاعات بوده است.

بیشترین بارندگی در اواخر دوشنبه تا صبح چهارشنبه پیش بینی می شود.

در صورت عدم کنترل منابع و کانون های آلودگی هوا در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه، به ویژه در شب، به دلیل رطوبت زیاد و برودت هوا، افزایش آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد، پرجمعیت و صنعتی می باشد. دور از انتظار نیست

کاهش نسبی دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود.

براثر چنین مخاطراتی احتمال اختلال در سفرهای بین شهری و درون شهری، کاهش دید، یخبندان و لغزندگی در مسیرها به‌ویژه مسیرهای کوهستانی، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد، آبگرفتگی معابر، تاخیر در پرواز، خسارت به صتعت کشاورزی، اختلال در فعالیت‌های عمرانی و احتمال اختلال در انتقال منابع انرژی به‌ویژه برق و گاز وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا