خبرهای ایران

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس فردا اعلام نشده است اما جلسه ای برای وضعیت تعطیلی مدارد برای آلودگی هوا تشکیل شده است و به زودی در این صفحه درج خواهد شد که آیا فردا تعطیل است یا خیر؟

آخرین خبر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ تهران و البرز و کرج ، اصفهان ، خوزستان و اهواز، سمنان ، مشهد ، تبریز ، خراسان جنوبی و شمالی ، لرستان ، ایلام و اراک را اینجا بخوانید.

مدارس اصفهان تعصیل شد و خوزستان مشخص نیست

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تداوم پایداری وسکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

به هر حال درباره تعطیلی مدارس فردا هنوز تصمیم گیری نشده است و امکان دارد فردا نیز اصفهان و خوزستان تعطیل شود چرا که هیچ اتفاقی برای هوا رخ نداده و آلودگی همچنان در آسمان باقی مانده است.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه ۲۳ آبان

وزیر آموزش و پرورش با تعطیلی مدارس تهران به شدت مخالف است و می‌گوید دلیلی ندارد که تهران به علت الودگی هوا تعطیل شود این در حالیست که در شهرهای دیگر همچون اصفهان و خوزستان مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل می‌شود.

یکی از دلایلی که می‌توان به آن توجه کرد شاخص آلودگی بوده که در تهران نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است اینکه چرا وزیر آموزش و پرورش با تعطیلی مدارس تهران مخالفت می‌کند هنوز مشخص نیست.

هشدار آلودگی هوا در تهران

آلودگی هوا در تهران به مرز هشدار رسیده است و دانش آموزان و خانواده آنها به شدت گلایه‌مند این وضعیت هستند و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این معضل است که با کاهش دما بیشتر می‌شود .

چرا مدارس تهران به علت آلودگی هوا تعطیل نمیشود؟

در سال‌ گذشته تهران بیشترین تعطیلی را برای مدارس به علت الودگی هوا در نظر گرفته بود که گویا برای امسال برنامه به گونه دیگر بوده و دانش‌آموزان به هر قیمتی که شده باید به مدرسه بروند دانش آموزان تهرانی به شدت از این موضوع گلایه‌مند هستند با کامنت‌های مختلفی که در وب سایت ما درج می‌شود نشان می‌دهد که دانش آموزان تهرانی به شدت مخالف تصمیم وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تعطیل نشدن مدارس تهران است.

به گفته جعفری روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا در کلانشهر تهران کاسته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا