خبر جدید

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 6 آذر 1401 به علت آلودگی هوا صحت دارد؟

تعطیلی مدارس فردا 6 آذر 1401 بخ علت آلودگی هوا صحت دارد؟

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 6 آذر 1401 صحت دارد؟ تعطیلی مدارس تهران و البرز و برخی از کلانشهرها از جمله تبریز ، اصفهان و اراک به دلیل آلودگی هوا از سوالاتی بوده که دانش اموزان را سر در گم کرده است.

تعطیلی مدارس فردا 6 آذر 1401 صحت دارد؟

با توجه به شاخص آلودگی هوا که معمولا در ساعات پایانی شب مشخص میشود هنوز خبری از سوی آموزش و پرورش صورت نگرفته است و معمولا در ساعات پایانی شب مشخص میشود که آیا فردا مدارس تعطیل خواهند شد یا خیر.

با توجه به اینکه امروز شنبه مدارس دایر بوده است احتمال میرود که فردا مدارس بازی باشند و تعطیل نخواهد بود.

طبق تجربه اموش و پرورش آخر هفته ها را تعطیل میکنند که دانش اموزان به همراه خانواده های خود به مسافرت بفروند تا شاید کمی از حجم جمعیت شهر کاسته شود و هوا وضعیت بهتری به خود بگیرد

به هرحال آلودگی هوا را کاراخانه های صنعتی به وجود می اورند و تعطیلی مدارس کاری از پیش نخواهد برد این تعطیلی ها همچون داروی مسکنی بوده که برای درمان کوتاه مدتی به کار می آید و مسئولان برای آلودگی هوا باید فکر اساسی کنند.

ما سعی میکنیم اطلاعات دقیقی از تعطیلی مدارس در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی از افزایش آلاینده‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: با استقرار جوی پایدار در کلان شهر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه باعث افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهد شد

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موج بارش‌های پراکنده سمت غرب استان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های جوی بیانگر جوی پایدار تا اواسط هفته بر روی استان است. بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به‌صورت صاف تاکمی ابری، گاهی افزایش ابر و ورزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود:روز گذشته بارش‌های پراکنده‌ در فریدون‌شهر به میزان ۰.۱ میلی‌متر و اسلام آباد موگویی به میزان ۰.۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا