اخبار سینما

توهین حامد بهداد به داریوش ارجمند جنجال غوغا کرد + عکس

توهین حامد بهداد به داریوش ارجمند بازی جنجال زیادی شد،ماجرای توهین حامد بهداد بازیگر معروف به داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت را صفحه لردخت با ما دنبال کنید.

توهین حامد بهداد به داریوش ارجمند بازی جنجال زیادی

توهین حامد بهداد به داریوش ارجمند

حامد بهداد در یکی از استوری های صفحه اینستاگرام به طور علنی به داریوش ارجمند یکی از بازیگران پیشکسوت و کشورمان توهین کرده که مورد توجه برخی رسانه ها در فضای مجازی شده است. داریوش ارجمند مدتی پیش در مورد یکی از بانوان وزنه بردار و بدنسازی کشور را بیانات اظهاراتی در مورد زنان ورزشکار باعث به وجود آمدن جنجال های زیادی در فضای مجازی شد.

توهین حامد بهداد به داریوش ارجمند بازی جنجال زیادی

داریوش ارجمند در مصاحبه در مورد خانم هایی که در رشته های ورزشی وزنه برداری و بدنسازی فعالیت ورزشی دارند در مورد اینکه ورزش های سنگین ممکن است به تخمدان های خانم های ورزشکار آسیب زده و بچه دار شدن آنها جلوگیری کند صحبت‌هایی کرد.

همچنین ببینید : فیلم کشف حجاب جنجالی و اعتراضی همسر برزو ارجمند

فیلم این ماجرا بعد از قهرمان شدن خانم الهام حسینی و به دست آوردن مدال طلا در مسابقات وزنه برداری داریوش ارجمند صحبت هایی کرده بود. اما حامد بهداد با منتشر کردن تصویری از خانم الهام حسینی خطاب به داریوش ارجمند صحبت هایی در فضای مجازی کرده است.

همچنین ببینید : فیلم جنجالی کشف حجاب بهار ارجمند بازیگر + سوابق

و در این پست اینستاگرامی خود چنین نوشته است: زنان همان بودند که آقای داریوش ارجمند نگران مزیت تخمدان ها و بچه دار نشدن آنها بود آن هم با استدلال های بی اساس و خودشیرینی که بدون کلاس کاری با خودنمایی و خود گویی در مورد همه چیز نظر میدهند و هر نامربوطی را به زبان می آورد من از همچین پیشکسوتانی شرمم می آید.

توهین حامد بهداد به داریوش ارجمند بازی جنجال زیادی

داریوش ارجمند مدت پیش در مصاحبه ای گفته بود که من از نام دو علی تاثیر میگیرم یکی آیت الله سید علی خامنه ای و یکی علی شریعتی.. علی شریعتی جزء اساتیدی بود که دانشجویانش تشویق می کرد که در جلسه های آیت‌الله سید خامنه‌ای در آن سخنرانی می‌کردندف حضور پیدا کنند و همیشه تایید می کردند که “در مسجد کرامت یک روحانی جوانی است به نام سید علی خامنه ای به آنجا بروید و به صحبت های او گوش بدهید و ببینید و بشنوید”.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا