معرفی فیلم و سریال

تیز سریال دفتر یادداشت رضا عطاران با تریلر بامزه سیگار روشن کردن دختران

تیزر سریال دفتر یادداشت و یا نوت بوک در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخته است حضور رضا عطاران در شبکه نمایش خانگی بدون شک می‌تواند اتفاق بسیار خوبی برای هواداران این بازیگر کمدی باشد.

تیز سریال دفتر یادداشت رضا عطاران با تریلر بامزه سیگار روشن کردن دختران

تیز سریال دفتر یادداشت رضا عطاران

تیزری که چند دختر جوان برای رضا عطاران در حال روشن کردن سیگار با فندک هستند که طنز بسیار بالایی برای علاقه‌مندان به سریال‌های طنز دارد .

درباره سریال دفتر یاداشت

سریال دفترچه یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده به زودی از شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد نویسنده این سریال را مسعود خاکباز بر عهده دارد و تهیه کننده آن حسین اکبری می‌باشد این سریال قرار است که بعد از ماه سفر از طریق پلتفرم فیلم نت عرضه شود.

تاریخ انتشار سریال دفتر یادداشت هنوز مشخص نشده است. رضا عطاران و حسن معجونی از نقش‌های اصلی سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده هستند، روز پخش سریال دفتر یادداشت اطلاع رسانی خواهد شد.

، رضا عطاران نخستین بار در سال 1391 حضور در شبکه خانگی را با بازی در سریال «قلب یخی 3» به کارگردانی سامان مقدم تجربه کرد. سریالی که البته با وجود اکثر ستاره‌های سینمای ایران به دلیل توزیع نامناسب و نامرتب شکست خورد.

عطاران بعد از این سریال ، تمام تمرکز خود را معطوف به حضور در سینما کرد تا اینکه در سال 1398، پلتفرم «نماوا» اعلام کرد که او قصد دارد سریالی را برای این پلتفرم کارگردانی و بازی کند. سریالی که البته هیچ‌گاه به شکل جدی وارد مرحله تولید نشد و در حد همان خبر باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا