خبر ورزشی

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی با وزیر ورزش بعداز حواشی

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی با وزیر ورزش بعداز کشف حجاب جنجالی باعث به وجود آمدن خبر داغ در فضای مجازی و اینساگرام گردید و ماجرای ان را در صفحه لردخت ببینید.

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی 

 

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی

جدیدترین تیپ الناز رکابی قهرمان سنگنوردی کشورمان بعد از کشف حجاب با وزیر ورزش مورد توجه بسیار قرار گرفت.تیپ جدید الناز رکابی باعث به وجود آمدن جنجال ها و اتفاقات جدیدی شد. الناز رکابی یکی از دختران سنگنورد ایران می باشد که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده بود.الناز رکابی در مرحله نهایی مسابقات بدون حجاب حاضر شد که این اتفاق باعث به وجود آمدن جنجال‌های فراوان شد و اما بعد از گذشت نهایتاً یک روز اعلام شد که کشف حجاب الناز رکابی سهوا بوده است و از مردم عذرخواهی کرد.

 

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی 

الناز رکابی در مرحله نهایی مسابقات بدون حجاب حاضر شد که این اتفاق باعث به وجود آمدن جنجال‌های فراوان شد و اما بعد از گذشت نهایتاً یک روز اعلام شد که کشف حجاب الناز رکابی سهوا بوده است و از مردم عذرخواهی کرد.

همچنین ببینید : الناز رکابی کیست؟ برادر و همسر: فیلم و عکس های جنجالی سنگ نوردی

الناز رکابی بعد از برگشتن به کشور با کار پوشش کامل با وزیر ورزش ملاقات کرد. او درباره آینده ورزشی خودش و برنامه های که در فکر آن می باشد، از جمله حضور و موفقیت در المپیک پاریس صحبت هایی به وزیر کشور ارائه کرد.

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی در این دیدار خانواده الناز رکابی و برادر او که نقش مربی او را دارد، در این جلسه حضور داشت سجادی با حمایت کردن از ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران ملی پوش خانم الناز رکابی را در ادامه راه و مسیر حرف های تشویق کرد و به او چنین گفت: وزارت ورزش به تمام ورزشکاران تعلق دارد و همچنین وزارت از تمام ابزارهای خودش قانونی در خدمت ملی‌پوشان و ورزشکاران اش خواهد بود.

همچنین ببینید :

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس اردبیل + عکس

واکنش فرهاد مدیری به مهران مدیری با منتشر کردن استوری جنجالی و عجیب

الناز رکابی یک ورزشکار در رشته سنگنوردی بانوان می باشد برنده مدال طلایی ماده بلدینگ کاپ آسیا که در سال ۲۰۱۳ برگزار شده است می باشد.

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی او همچنین در مورد رقبای اصلی از این چنین می گوید: که رقیب اصلی ما ژاپن می باشد که دارای چند سنگنورد قهار می باشد و از فضانوردان ماهر سطح جهان می باشند و همچنین عنوان کرد که یکی از حریفان او در بخش بلدینگ نورد ژاپنی بوده است که فینالیست مسابقات جهانی بوده است اما با شکر خدا توانستم او را شکست دهم و به مدال طلا دست پیدا کنم.

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا