بیوگرافی

جاوید فرزامی مالک ساندویچی هایدا کیست +بیوگرافی و علت فوت

جاوید فرزامی مالک برند ساندوچی هایدا بود که در 6 مهر 1402 بر اثر امبولی ریه درگذشت او به بیماری آسم مبتلا بود و به همین دلیل بیماری اش عود کرد و درگذشت در ادامه به بیوگرافی و معرفی جاوید فرزامی خواهیم پرداخت.

جاوید فرزامی کیست

لردخت | جاوید فرزامی مالک ساندویچی هایدا در سن ۴۵ سالگی بر اثر آمبولی ریه درگذشت او متولد ۱۳۵۷ در اردبیل بود که بعد از مهاجرت به تهران به همراه برادرش رضا ساندویچی هایدا را تاسیس کردند شعار آنها سرو ساندویچ سالم بدون روغن بوده که به ساندویچ سرد معروف بود و مورد استقبال مردم قرار گرفت برادران فرزامی بعد از استقبال گسترده شعبه‌های خود را در تهران گسترش داده و در نهایت در سراسر کشور شعبه زدند.

جاوید فرزامی مالک ساندویچی هایدا کیست +علت فوت و درگذشت

گفته می‌شود جاوید فرزامی ‌ها با بیماری آسم دست و پنجه نرم می‌کرد و متأسفانه در ۶ مهر ۱۴۰۲ در سن ۴۵ سالگی بر اثر آمبولی ریه فوت کرد محل زندگی جاوید فرزامی قلهک تهران بود.

بیوگرافی جاوید فرزامی

در بیوگرافی جاوید فرزامی امده است او مالک و صاحب برند ساندویچی هایدا در سال ۱۳۵۷ در اردبیل به دنیا آمد او بعد از مدتی تصمیم گرفت به همراه برادرش رضا به تهران مهاجرت کند و یک ساندویچی کوچک به نام هایدا را راه اندازی کند .

همچنین ببینید

بیوگرافی فریبا جدیکار بازیگر و همسرش از تلویزیون تا کشف حجاب

بیوگرافی امرالله صابری بازیگر سینما کیست +علت درگذشت و فوت

بیوگرافی محمد محمدی کیست از بدنسازی تا پرورش اندام +عکس

تاسیس ساندویچی هایدا

ایده جالبی که به ذهن آنها رسید سرو ساندویچ بدون روغن بود که مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و در نهایت مردم معمولی قرار گرفت ساندویچی آنها در قلهک تهران به شهرت زیادی دست یافت در نهایت موفق شدند شعبه‌های خود را در سراسر تهران گسترش دهند.

جاوید فرزامی مالک ساندویچی هایدا کیست +علت فوت و درگذشت

در سال ۱۳۷۵ به صورت رسمی در سراسر کشور شعبه‌های خود را گسترش دادند و برند هایدا به عنوان یک برند معتبر ساندویچی در کشور مطرح شد.

ساندویچی هایدا را به عنوان مک دونالد ایران می‌شناسند و هدف اصلی آنها رقابت با این برند آمریکایی بودند که تحریم‌های آمریکا علیه ایران اجازه نداد که آنها شعبه‌های خود را در کشورهای خارجی افزایش دهند.

ساندوچی هایدا چیست

درباره ساندویچ هایدا در وب سایت رسمی این ساندویچی آمده است که هایدا تنها مجموعه غذای ایرانی بوده که کلیه مواد مصرفی آن ۱۰۰ درصد طبیعی و ارگانیک است و به مدت ۴ سال به عنوان برند برتر فست فود ایران انتخاب شده است.

جاوید فرزامی مالک ساندویچی هایدا کیست +علت فوت و درگذشت

ساندویچ هایدا با بسیاری از کشاورزان رابطه مستقیم دارد و به هیچ عنوان از دلال‌ها و مغازه‌ها خرید نمی‌کنند به همین دلیل همه مواد اولیه این ساندویچ ارگانیک بوده و سعی می‌کند غذای سالم به دست مشتری برساند.

درگذشت و فوت و بیماری

جاوید فرزامی که بی بیماری آسم مبتلا شده بود متاسفانه در سن ۴۵ سالگی بر اثر آمپولی ریه در قلهک تهران درگذشت بسیاری از کسبه‌های تهران در مراسم تشییع ایشان حضور پیدا کردند.

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر و فرزندان ایشان اطلاعات چندانی وجود ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا