اخبار هنرمندان

فیلم کامل جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان با حضور چهره های جنجالی

فیلم لو رفته از جشن عروسی بهرام رادان که در فضای مجازی جنجال ساز شده است در این فیلم چهره هایی جنجالی حضور دارند مراسم عروسی بهرام درادان در شهر تفلیس گرجستان برگزار شده است که یکی از لاکچری ترین جشن های عروسی در بین افراد معروف است.

فیلم کامل جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان با حضور چهره های جنجالی

عروسی بهرام رادان با مینا مختاری در حالی برگزار شده است که اخبار آن در فضای مجازی مخابره نشد بر خلاف محمدرضا گلزار که حسابی خبرساز شد اما بهرام رادان تصمیم گرفت خبر ازدواجش را رسانه ای نکند و بدون حاشیه آن را برگزار کند.

فیلم کامل جشن عروسی بهرام رادان

اولین کسی که از مراسم عروسی بهرامم رادان و مینا مختاری افشاگری کرد آقای امین فردین پاپاراتزی معروف ساکن آلمان بود که این خبر را در یک بخش گزارش ویدیویی اعلام کرد.

امین فردین با انتشار این خبر گفت که بهرام رادان یک عروسی لاکچری و لوکس در شهر تفلیس گرجستان گرفته است و بازیگران و چهره های سرشناس و جنجالی زیادی در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

 ماجرای ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

بهرام رادان در نوروز 1401 با انتشار عکس دو نفره با مینا مختاری خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد و حالا در عید قربان مراسم عروسی خود را برگزار کرده تاست.

فیلم کامل جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان با حضور چهره های جنجالی

درباره مینا مختاری همسر بهرام رادان باید گفت او طراح مد است و گویا از مدت ها قبل با بهرام داران آشنایی داشته است. خانم مینا مختاری هم همانند همسرش بهرام رادان در کارهای بشر دوستانه سوابق زیادی داشته است. وی تاکنون بیش از 227 پست در پیج اصلی اش منتشر کرده و نزدیک به نیم میلیون فالوور دارد که البته این رقم هر روز در حال افزایش می باشد.

همچنین ببینید:

ازدواج و عروسی نیکا فلاحی با امیر روز دروغ سیزده بود باور نکنید

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد

بهرام رادان بازیگر معروف کشورمان با بازی در فیلم شور عشق 1379 دیده شد و سپس با بازی در فیلم های شمعی در باد و سنتوری به اوج شهرت خود رسید. لازم به ذکر است که بهرام رادان تاکنون برنده 2 سیمرغ بلورین (بهترین بازیگر نقش اول مرد) از جشنواره فجر شده است. او با شرکت در کلاس های خصوصی بازیگری فعالیت خود را شروع کرده است. جالب است بدانید که بهرام رادان یک آلبوم موسیقی به نام روی دیگر هم منتشر کرده است.

در این صفحه فیلم و اخبار مراسم جشن عروسی بهرام رادان در تفلیس گرجستان را مشاهده کردید این اخبار در فضای مجازی حسابی جنجال شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا