خبر فضای مجازی

ازدواج و عروسی نیکا فلاحی با امیر روز دروغ سیزده بود باور نکنید

ماجرای ازدواج و عروسی نیکا فلاحی لو رفت

نیکا فلاحی و امیر روز در سیزده فروردین که سیزده بدر نامیده میشود خبر ازدواج و عروسی خود را منتشر کردند و حتی برای این دروغ سیزده عکس هایی با لباس عروسی و داماد گرفته بودند که در نهایت مشخص شد ازدواج انها شایعه و دروغ سیزده بوده است.

ازدواج و عروسی نیکا فلاحی با امیر روز دروغ سیزده بود باور نکنید

این نوع اخبار معمولا توسط بلاگرها و برخی سلبریتی های مجازی برای جذب مشترک یا جلب توجه انجام می شود و بعد از چند روز می بینیم که خبر طلاق آنها منتشر می شود .

هر کاربر فضای مجازی عاشق حواشی است و این خبر می تواند برای او جالب باشد و اخبار مرتبط با بلاگرها در فضای مجازی دنبال کنندگان خاص خود را دارد.

نیکا فلاحی فعال و شاخ اینستاگرام که با اسم مستعار آوین شناخته شده است و ساکن تهران است، او به همراه دوستانش دیانا رحیمی، عسل ایزدیان , ازسلان کاشی ، رضا برزگر ، عباس اقدام و محمد روشن فکر ویدیوهای زیادی را اجرا کردند و هر کدام از دوستانش در پیج های خود فالوور های بسیاری دارند و اکثر ویدیو های آنها جندین هزار بار دیده شده است .

ازدواج و عروسی نیکا فلاحی با امیر روز دروغ سیزده بود باور نکنید

او دوستانش متولد دهه های هفتاد و هشتاد هستند و فالوور های آنها نیز هم رده انها هستند. او به همراه دوستان و گروهش اغلب ویدیو هایش را در پارک های تهران ساخته است و تلاش می کند که رفته رفته به محبوبیتش در میان هم نسله ای خودش بیافزاید.

دروغ سیزده چیست؟

روز دروغ آوریل در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ‌هایی به شوخی در 1 آوریل گرامی داشته می‌شود.

در برخی از کشورها (از جمله بریتانیا، اتریش، نیوزیلند و زیمباوه) دروغ‌گویی در این روز از صبح تا ظهر ادامه پیدا می‌کند و شخصی که پس از ظهر دروغی بگوید احمق آوریل (April Fool) لقب می‌گیرد اما در مناطق دیگر تا پایان روز ادامه دارد.

گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد ریشهٔ این رسم مطرح است. یکی از معروفترین آن‌ها پیدایش دروغ آوریل را به اقدام شارل نهم پادشاه فرانسه در سال 1564 نسبت می‌دهد که در هنگام اصلاح تقویم گریگوری جشن‌های سال نو را از اول آوریل به اول ژانویه منتقل کرد. پس از آن مخالفان این تغییر همچنان در روز اول آوریل به دید و بازدید عید می‌رفتند دوستان و آشنایان‌شان این افراد را که بر برگزاری عید در روز اول آوریل اصرار داشتند، دست انداخته و سرِ کار گذاشته و آن‌ها را «احمق‌های آوریل» می‌نامیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا