اخبار سینما

حمایت نگار جواهریان همسر رامبد جوان از کشف حجاب ترانه علیدوستی

نگار جواهریان همسر رامبد جوان حمایتش را از کشف حجاب ترانه علیدوستی اعلام می کند و در پست این چنین می نویسد تمام قد در کنارت ایستاده ام.

حمایت نگار جواهریان همسر رامبد جوان از کشف حجاب ترانه علیدوستی

حمایت نگار جواهریان از کشف حجاب

به دنبال کشف حجاب ترانه علیدوستی و حمایت او از اغتشاشات این روزهای کشور در بهانه مرگ دختر جوان سقزی مهسا امینی در کشور موج هایی به راه افتاده است.نگار جواهریان که یکی از بازیگران دوست‌داشتنی و مطرح کشورمان می باشد حالا در واکنش به کشف حجاب ترانه علیدوستی در حمایت از او پستی را منتشر کرده است.

حمایت نگار جواهریان همسر رامبد جوان از کشف حجاب ترانه علیدوستی

به دنبال کشف حجاب خانم علیدوستی و حمایت علنی و از آشوب ها و اغتشاشات در کشور نگار جواهریان همسر رامبد جوان یکی دیگر از بازیگران محبوب کشورمان که به خاطر اخبار های دروغی که از شبکه های ضد انقلاب و فارسی زبان خارج از کشور می شنوند دچار اشتباه شده اند و در یک پست از ترانه علیدوستی حمایت کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ماجرای کشف حجاب ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون + واکنش ها

فیلم کشف حجاب جنجالی و اعتراضی همسر برزو ارجمند حمایت از اغتشاشات  پارمیس زند

نگار جواهریان در ۲۲ دی ماه سال ۶۱ در تهران به دنیا آمده است همسر سوم رامبد جوان میباشد دختری به نام نوردخت دارد و سریالی که اخیراً نگار جواهریان در آن حضور داشته است سریال زیبای خاتون بوده است.

حمایت نگار جواهریان همسر رامبد جوان از کشف حجاب ترانه علیدوستی
او با منتشر کردن پستی که در آن چنان نوشته است کنارت هستم تمام وقت به حمایت ترانه علیدوستی بلند شده است ر جواهریان از سال ۱۳۷۷ فعالیت‌های هنری‌اش را آغاز کرده است. او در رشته طراحی صحنه و لباس دارای مدرک کارشناسی می باشد پدر نگار جواهریان مهندس حسن جواهریان میباشد که یکی از مهندسان ساختمان در کشور می باشد.

پدر نگار جواهریان در سال ۹۶ در بیست و هفتم مهرماه بعد از تحمل بیماری دار فانی را وداع می گوید گفته شده نگار جواهریان وابستگی زیادی به پدر خود داشته است و غم سنگینی را بعد از پدر تحمل میکند نگار دارای دو خواهر با نام های نگین و نازنین و یک برادر می باشد. مادر و خواهر نگار جواهریان در مونترال کانادا زندگی می کنند او در سال ۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرده است عروسی آنها در کشور یونان و با حضور برخی از هنرمندان کشورمان برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا