بیوگرافی

حمیدرضا روحی کیست بیوگرافی و فیلم کشته شدن +عکس و اینستاگرام

حمیدرضا روحی کیست؟ این سوالیست که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی میپرسند پسر جوانی که در اغتشاشات کشته شده است و حالا نامش در فضای مجازی وایرال شده است در ادامه به بیوگرافی حمیدرضا روحی میپردازیم.

حمید رضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

حمیدرضا روحی کیست

حمیدرضا روحی جوانی که در دهه هشتاد متولد شده است در روزی که گذشت فوت می کند.گفته می شود حمیدرضا روحی در روز گذشته به قتل رسیده است و مراسم تشییع جنازه ایشان در تهران می باشد. ایشان طبق گفته ها در سال ۱۳۹۳در مجله پستیژ ایشان را به عنوان جذاب ترین نوجوان تهرانی معرفی کرده اند.

حمید رضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

حالا در فضای مجازی در مورد مرگ این صحبت ها و شایعاتی منتشر شده است که راست و دروغ آن هنوز در دسترس نیست.

گزارش روزنامه همشهری

پایگاه همشهری‌آنلاین که متعلق به روزنامه همشهری است درباره مرگ حمیدرضا روحی نوشته است که او قبلاً عضو بسیج بوده اما در شب گذشته در اعتراضات خیابانی حضور پیدا کرده که با تیر جنگی کشته شده است این خبرگزاری نوشته است که پیکر او توسط اغتشاشگران بر روی زمین کشیده می شد که با حضور نیروهای بسیج از دست آنها آزاد گردید این سایت نوشته که با توجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی و بسیج از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند احتمالاً این شخص توسط تیم های ترور کشته شده است چرا که چندی پیش جان بولتون و برخی از مقامات ضد ایرانی آمریکا گفته بودند که معترضان در ایران مسلح شدند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

آیلار حقی کیست+ بیوگرافی دختر تبریزی 

فیلم اظهارات پدر آیلار حقی در مورد کشته شدن 

کیان پیرفلک کیست و فیلم ماجرا کشته شدن

فیلم کامل شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده بسیج

سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست 

حمیدرضا روحی شخصی که این روزها مراسم تشییع و خاکسپاری اش در شبکه های ضد انقلابی و فارسی زبان خارج از کشور به انتشار در آمده است.

حمید رضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

جزئیات کشته شدن حمیدرضا روحی از زبان شاهد عینی

برای فهمیدن جریانات مرگ حمیدرضا روحی با یکی از مدافعین امنیت که در آن جا حضور داشته مصاحبه نموده ایم که در ادامه با هم می خوانیم :

در تاریخ پنجشنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری تقریباً ساعت ۹ شب بود، که مشاهده کردیم تعدادی در بلوار شهر زیبا استان تهران چند سطل زباله را به آتش کشیدند و ما به سوی آنها روانه شدیم که آنان گریختند.
از آن خیابان رد شدیم که یکی از خیابان بسیار طولانی بود و مشاهده کردیم اعتراض کنندگان تمامی سطل زباله ها را به آتش کشیدند.

ما آهسته آهسته به آن سوی خیابان به راه افتادیم و مشاهده کردیم که آخر خیابان به سوی ما لیزر می اندازند که ما تصور نمودیم مامورین ناجا می باشند،ولی اندکی به جلوتر که حرکت کردیم فهمیدیم که اعتراض کنندگان می باشند و حتی نارنجک دستی نیز به سوی بچه های مدافع امنیت می‌اندازند.

به نظر 10 تا 12 نارنجک دستی به سوی بچه ها پرتاب نمودند.

حتی اغتشاشگران به یکی از مدافعین امنیت که به سوی آنها روانه شده بود یک تیر شکاری شلیک کردند و متوجه شدیم که آن اعتراض کنندگان اسلحه شکاری به همراه دارند.

البته که نیروهای سپاه و ناجا در آنجا حضور داشتند،سلاح هایی از جمله:
پینت بال، لانچر اشک آور وباتوم را به همراه داشتند، ولی هیچگونه صلاح گرم همراهشان نبود.

نیروهای مدافعین امنیت به سوی معترض کنندگان پینت بال و اشک آور پرتاب کردند و به خاطر همین سبب شد که آنها عقب‌نشینی کنند و مابه جلو برویم.

از کوچه نخست و دوم عبور نمودیم و نیروهای مدافعین امنیت به سوی اعتراض کنندگان یورش نمودند و تمامی آنان گریختند.
هنگامی که ما به آنجا رسیدیم، مشاهده کردیم که همه‌ی کف کوچه پر شده از میخ های ستاره ای.
در کف زمین کوچه روغن و گازوئیل بود و نمی توانستیم از آنجا عبور کنیم.
سه تا از نیروهای مدافعین امنیت نیز که با موتور سیکلت آمدند بر روی زمین خوردند.

از کوچه دوم و سوم عبور کردیم و به یک کوچه فرعی رسیدیم و مشاهده کردیم اعتراض کنندگان آخر کوچه گریختند ودر این بین مشاهده کردیم که در آخر کوچه شخصی بر روی زمین افتاده است و ما فکر می کردیم که به زمین خورده است، ولی هنگامی که رسیدیم و صورتش را دیدیم، صورتش کامل سفید شده بود و بدن او سرد شده بود.

یک دکتر به همراه داشتیم و او را معاینه کرد که متوجه شدیم که جان خود را از دست داده است و معلوم شد که تقریباً یک ساعت می باشد که به همان صورت روی زمین افتاده و فوت نموده است.

آن شخص حمید رضا روحی بود، که یک تیر به قفسه سینه او اصابت کرده بود.
تمامی تردید داشتیم که او از نیروهای بسیج می باشد یا از اغتشاشگران.

زمانی که ایشان را به سوی ماشین می آوردیم چندی از دوستانش افزودند که حمید رضا روحی می باشد و از بچه های بسیج و سپس آنجا بسیار شلوغ شد که به بچه‌های بسیج حمله کردند و به شهادت رسیده اند.

در این بین چندی از اشخاص سایر که به آن صورت که باید صورتشان به بچه های بسیجی شباهتی نداشت در آنجا حضور یافتند و افزودند که حمیدرضا روحی بسیجی می باشد و پس از آن بعضی از اشخاص به گریه افتادند.

بعد از آن شخصی حمید رضا روحی را شناسایی نمود و افزود که لیدر می‌باشد.
مجدداً در ما تردیدی به وجود آمد که از کجا مشخص است که ایشان شهید می‌باشد و شاید از سوی اغتشاشگران بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا