بیوگرافی

خانم فوزیه بابایی کیست خیر مازندرانی که 10 میلیارد ارثیه را به هلال احمر بخشید

خانم فوزیه بابایی کیست

خانم فوزیه بابایی در سال ۱۳۵۷ در شهرستان سیمرغ واقع در استان مازندران به دنیا آمده است و چند سالیست که با سازمان هلال احمر به صورت افتخاری همکاری می‌کند او تصمیم گرفت ارثیه پدریش که حدود ۱۰ میلیارد تومان بود را به سازمان هلال احمر به وحشت اقدامی که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت این در حالی بود که فرزندان خانم بابایی دارای سه فرزند بوده و مستاجر می‌باشند.

خانم فوزیه بابایی کیست خیر مازندرانی که 10 میلیارد ارثه را به هلال احمر بخشید

بیوگرافی

فوزیه بابایی ۵۷ ساله اهل شهرستان سیمرغ واقع در استان مازندران بوده نزدیک به ۵ سال است که با سازمان هلال احمر همکاری می‌کند او قطعه زمین ۵۰۰ متری خود را واقع در بهترین نقطه شهرستان سیمرغ به سازمان هلال احمر تقدیم کرد تا بتواند آن را در راه خدمت به مردم استفاده کنند.

همچنین ببینید:

علی صاعقه کیست بیوگرافی و علت فوت

بیوگرافی علی صاعقه خواننده رپ و علت درگذشت

این کار خانم بابایی مورد تشویق و تحسین بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و از او حمایت کردند.

خانم فوزیه بابایی کیست خیر مازندرانی که 10 میلیارد ارثه را به هلال احمر بخشید

خیر مازندرانی که 10 میلیارد ارثه را به هلال احمر بخشید

این بانوی نیک اندیش اهل سیمرغ درباره اهدای زمین به جمعیت هلال احمر مازندران، تصریح کرد: این اقدام یک کار دلی بود. قطعه زمینی حدود ۵۰۰ متر مربع در بهترین نقطه شهرستان سیمرغ به‌عنوان ارثیه پدر مرحومم به من رسید که ارزش آن در حال حاضر بیش از ۵ میلیارد تومان است. برای خشنودی خدای متعال، شادی روح پدرم و در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه و کمک به همنوعان نیازمند، آن را به هلال احمراستان اهداء کردم.

خانم فوزیه بابایی کیست خیر مازندرانی که 10 میلیارد ارثه را به هلال احمر بخشید

فوزینه بابایی این بانوی ۵۷ ساله، دارای سه فرزند است و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد، افزود: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت رسانی سازمان هلال احمر به همنوعان نیازمند سهیم باشم.

وی با اظهار اینکه بعد از این اقدام، احساس می کنم به خدا نزدیکتر و از زندگی لذت بیشتری می برم، یادآور شد: گزافه نیست اگر بگویم این حس قشنگ را با هیچ زبانی نمی توانم توصیف کنم و امیدوارم چنین رویداد زیبایی نصیب همه آرزومندان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا