اخبار هنرمندان

فیلم کامل خواهرمو گرفتن مهمونی ایرج طهماسب + واکنش ها

سکانس جنجالی از برنامه مهمونی ایرج طهماسب پخش شد که استفاده از جمله “خواهرمو گرفتن” باعث شد واکنش هایی به وجود بیاید و مورد انتقاد برخی ها قرار بگیرد.

فیلم کامل خواهرمو گرفتن مهمونی ایرج طهماسب + واکنش ها

برنامه ایرج طهماسب برای نوروز 1402 عرضه شده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است عروسک های این برنامه به شدت محبوب شده اند.

فیلم کامل خواهرمو گرفتن مهمونی ایرج طهماسب

حالا یک سکانس جنجالی در برنامه مهمونی ایرج طهماسب با بازیگر نقش سیروس حواشی را به وجود آورده است و برخی از کاربران معتقد هستند این مجری منظور خاصی را داشته است.

در بخشی از قسمت اول «مهمونی» سیروس با بازی سهیل رهبرزارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال ۱۴۰۱ چه طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می‌رفت، سر کار هم می‌رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش! (منظور این که ازدواج کرد) این شوخی با توجه به آن‌چه در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۱ در خیابان‌ها گذشت بازی با عباراتی به شمار آمد که در واقعیت نه تنها خنده‌دار که بسیار هم غمبار بودند.

برنامه مهمونی چیست

لازم به ذکر است برنامه مهمونی در نوروز سال ۱۴۰۱ منتشر شد و نویسندگی، اجرا و کارگردانی آن را «ایرج طهماسب» برعهده داشت. داستان این سریال درباره شخصیتی به نام طهماسب است که به یک خانه جدید نقل مکان می‌کند و با شخصیت‌های مختلف که در همسایگی او قرار دارند رو به رو می‌شود. اخبار نشان می‌دهد فصل جدید مهمونی طهماسب قرار است با بچه و پشه در نوروز سال ۱۴۰۲ به صحنه بازگردد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل رقص محمود شهریاری و تمسخر الهام چرخنده

فیلم کامل جشن تولد پدر بهنوش بختیاری

واکنشها

مشکل اینجاست که هم میخوان حرف سیاسی بزنن و دیده بشن، هم با ماست‌مالی کردن حرفشون از عواقبش پرهیز کنند.

…..

آقای طهماسب به فکر نون باشید که خربزه آبه ( تورم ، گرانی ریا ، دلال بازی و…….. ) .

…….

تو هم برای ما تموم شدی! جالبه بعد از گذشت این همه سالو این همه درامد، بازم خودتونو به هیچ میفروشید!!

…….

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. دقت کنید این آدمی که داره میگه خواهرمو گرفتن چقدر آدم مضحکی نمایش داده شده. انگار داره میگه که این لفظ «خواهرمو گرفتن» همیشه از دهان چنین آدم های مضحک و جو گیری بیرون میاد. واقعا شوخی وقیحانه ایه… البته شک نکنید که طهماسب معنی این شوخی رو خوب می‌فهمه و قشنگ داره موضوع خودش رو روشن میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا