خبر ورزشی

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی / ایلاری بلازی کیست

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی

خیانت ایلاری ایلازی همسر فرانچسکو توتی بازیکن فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و تیم رم از جنجال هایی بوده که در رسانه های ورزشی به تیتر اول تبدیل شده است.

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی / ایلاری بلازی کیست

برخلاف ادعای ایلاری، فرانچسکو توتی مقصر طلاق نیست بلکه به این فوتبالیست خیانت کرده است و توتی مدارک لازم را به نمایش گذاشته است.

ایلاری بلاسی با کریستیانو آیوینو رابطه داشته و به توتی خیانت کرده  است .

توتی میگیود قبل از اینکه از ایلاری طلاق جدا شوم او دوست پسر داشته است و برای همین تصمیم گرفتم از او جدا شوم.

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی / ایلاری بلازی کیست

همه گره‌ها به هم می‌رسند، حتی گره‌های ایلاری بلازی… پس از گذراندن هفته‌ها برای بازی در نقش همسر خیانت‌شده و انداختن تمام تقصیرها به گردن فرانچسکو توتی، حالا همه چیز بر ملا شده است

افشاگری فرانچسکو توتی

بر اساس آنچه توسط توتی فاش شده است، علت واقعی جدایی بین فرانچسکو توتی و ایلاری بلازی، نومی بوکی نیست، بلکه کریستیانو آیووینو است.

همچنین ببینید: شلیر رسولی زن مریوانی کیست ماجرای تجاوز

بحران بین این دو در واقع زمانی آغاز می‌شود که کاپیتان سابق رم پیام‌های بسیار عاشقانه ای را که توسط آیوینو از طریق تلفن همراه ایلاری بلاسی ارسال شده بود، کشف کرد.

توتی تلفن همراه همسرش را چک کرده بود و پبام های عاشقانه توسط یک مرد غریبه را دیده و تصمیم گرفته بدون سر و صدا او را طلااق دهد.

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی / ایلاری بلازی کیست

بنابراین فرانچسکو توتی نبود که به ایلاری بلازی خیانت کرد بلکه برعکس ایلاری بلازی بود که با کریستیانو آیووینو به فرانچسکو توتی خیانت کرده است.

همچنین ببینید بیوگرافی کارلوس کی روش و همسرش و فرزندان

توتی دوست نداشته ماجرا را رسانه ای کند اما وقتی میبیند ایلاری در مصاحبه هایش میگوید توتی خیانت کرده است تصمیم میگیرد که همه چیز را رسانه ای کند توتی همه اسکرین شات هایی که از چت های همسرش با آیووینو گرفته بود را رسانه ای کرد و آبروی همسر سابقش را برد.

توتی و ایلاری دارای دو فرزند هستند.

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی / ایلاری بلازی کیست

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام‌من ورزشکار دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی کشور هستم و جهت قهرمانی آسیا تواسفندماه در تایلند بایستی ۴۵میلیون تومان پول به مسوولان اعزام پرداخت کنیم وچون بازنشسته هستم ومستمری دولت کفاف زندگی رو نمی ده نمی تونموپول رو پرداخت کنم اگر شما کمک مالی بدهید وبه مسابقات پیشکسوتان قهرمانی آسیا تواسفندماه در تایلند شرکت کنیم، آنوقت پرچم پرافتخار کشورمان رو در سکو قهرمانی به اهتزاز درخواهیم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا