خبر جدیدمعرفی فیلم و سریال

داستان سریال روزی روزگاری مریخ چیست و چند قسمت است

داستان سریال روزی روزگاری مریخ چیست و چند قسمت است سریال روزی روزگاری مریخ که طنز و کمدی می باشد که به کارگردانی آقای پیمان قاسم خانی و محسن چگینی می باشد در تاریخ 20 تیرماه 1401 از فیلیمو هر دوشنبه پخش می شود خلاصه این سریال را در این صفحه مشاهده فرمایید.

داستان سریال روزی روزگاری مریخ چیست

داستان سریال روزی روزگاری مریخ چیست

سریال روزی روزگاری مریخ که یک سریال ایرانی می باشد کاری به کارگردانی آقای پیمان قاسم خانی و محسن چگینی این تیم کارگردانی را آقای امید ترکاشوند و نیروانا قاسم خانی نیز همراهی می کنند این سریال سریال فانتزی کمدی میباشد که در یک کره دیگر با آدم های فضایی و انسان های زمینی در کنار هم ساخته میشود. دوشنبه 20 تیرماه 1401  از سریال خانگی فیلیمو آغاز شده است.

داستان سریال روزی روزگاری مریخ چیست

خلاصه داستان از این قرار است که در روی زمین ناصر که یک خلافکار کوچک و خرده پای می باشد و همیشه تمام کارهایش با بدشانسی روبه‌رو می‌شود به بزرگترین قمار زندگی خودش دست میزند او می خواهد از دست دشمنان و خودش فرار کند.

همچنین ببینید : داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است

در مریخ لونا که یک بانوی زمینی مریخی میباشد درگیر و داره تمام مشکلات کار و زندگی‌اش منتظر بستگی است که قرار است از زمین به دست او برسد بعد از سپری شدن اتفاقاتی در این سریال ناصر در روز اول حضورش در مریخ باعث به وجود آمدن دردسرها و مشکلات فراوانی می شود.

همچنین ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست با نقش ها

آن ها میفهمن که با ورود ناصر دیگر آرامش قبل را نخواهند داشت در اینجا گاندی نیز دوست دارد با پدربزرگ خودش یعنی ناصر بیشتر معاشرت کند و اسید دوست دارد و تلاش میکند که پدر جذاب‌تری برای باشد و یک رقابت بین آنها به وجود آمده است.

داستان سریال روزی روزگاری مریخ چیست

بازیگران که در این سریال ایفای نقش می کند سام درخشانی، آسایش، امیر نوروزی ،امیر مهدی ژوله بهادر مالکی ،امیر کاظمی، نوشین تبریزی ،عبدالله روا ،رامین ناصر، نصیر پیمان فاطمی، فلامک جنیدی بهروز رهبری فرد ،مهراب قاسم خانی ،کاظم نوربخش و برخی دیگر از بازیگران در این مجموعه ایفای نقش بازیگران که در این سریال ایفای نقش می کند.

همچنین ببینید : داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا