معرفی فیلم و سریال

داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست کی پخش می شود؟ و چند قسمت

داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت است شبکه مخفی زنان که یک سریال کمدی میباشد کاری است که به کارگردانی افشین هاشمی و بازیگری بازیگران چون سیامک انصاری لیلا حاتمی باران کوثری حمید فرخ نژاد و برخی دیگر از بازیگران در شبکه نمایش خانگی پخش میشود. را در این صفحه دنبال کنید.  داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت است

داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت است

این سریال یک سریال درام تاریخی و همچنین کمدی میباشد آقای محمدحسن شانه ساز زاده تهیه کننده این سریال افشین هاشمی کارگردانش و در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است بازیگرانی چون شقایق دهقان مونا فرجاد امیرحسین رستمی شهرام مسعودی یلدا عباسی و محمدرضا آزادفر شبنم مقدمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

همچنین ببینید : صداپیشه پشه برنامه مهمونی کیست + بیوگرافی

موضوع کلی داستان به سال ۱۳۱۰ برمیگردد که با تشکیل دادن کانون بانوان در وزارت فرهنگ و هنر در آن سال ها باعث شد که تشکل های این چنینی مثل تشکیل کانون بانوان و رقابت ها و حذف و ارتقاء این گروه ها می باشد میرزا محمود زنبورک چی یکی از کارمندان عالیرتبه اداره ثبت احوال انتخاب می‌شود که در کنار دلبر جان تاجرباشی مسئولیت انتخاب افراد و اعضاء این گروه و بعد از آن فعالیت این کانون را بر عهده می گیرد.

داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت است

سیامک انصاری نقش میرزا محمود را بازی می کند آقای افشین هاشمی که در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا می آید کارگردان این سریال می باشد در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان در سال ۷۷ فارغ التحصیل می شود او نیزکارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌رود و در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود می باشد میشود او در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت های سینمایی خود می‌کند و با بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک که ساخته آقای رضا میرکریمی بود آغاز به کار می‌کند.

همچنین ببینید : سریال خون سرد کی پخش میشود و زمان دقیق پخش +داستان

سیامک انصاری بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر که در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۴۷ به دنیا می آید فارغ التحصیل کارشناسی نمایش و تلویزیون خود را از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی ایران دریافت می‌کند و سال ۷۳ با مجموعه دیدار شروع به کار کرد سیامک انصاری با کارهای مهران مدیری به خوبی شناخته شده شد و در سال ۹۶ در فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر در یک نقش اصلی ایفای نقش می‌کند بود برنامه های زیادی نقش آفرینی کرده و در کار اجرا نیز موفق بوده است اون نقشه اجرای برنامه احسان علیخانی نیز موفق بود.

مصاحبه کوتاه  لیلا حاتمی و همسر ش علی مصفا

حاتمی: البته همیشه به عنوان آدمی که سلیقه علی را قبول دارم، از او سوال می کنم.

جدا از این نظراتِ در حد پیشنهاد، شما یک رابطه زناشویی هم با یکدیگر دارید که مبتنی بر تجارب مشترک تان است؛ به هر حال، در حریم تان یک آدم عامی اظهارنظر نمی کند. مثلا علی مصفا کارگردانی را هم تجربه کرده؛ وقتی مواردی از سوی او مطرح می شود، چقدر شخصی است و چقدر وجه تخصصی دارد؟ در عین حال، آیا واقعیت های حرفه ای سینمای ایران و مقوله بازیگری را در نظر می گیرید یا فقط به شکل ایده آل و مطلوبش فکر می کنید؟

مصفا: الان دیگر قضیه خیلی فرق می کند. زمانی برای خود لیلا هم مهم بود که چقدر ممکن است از کار کردن در یک فیلم لطمه ببیند. از یک مقطعی تا حد زیادی رویین تن شد. دیگر فیلم نمی توانست خیلی به او لطمه بزند. به نظرم می آمد که خودش هم چنین احساسی دارد و این دیگر مسئله ای خیلی حیاتی نبود. تا یک مقطعی فکر می کردیم انتخاب یک فیلم خیلی کار خطرناکی است و لیلا خیلی حساس بود. الان دیگر این طور نیست.

داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا