معرفی فیلم و سریال

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +نقد و بررسی و بازیگران

فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا یکی از فیلم های جنجالی و پر حاشیه سینمای ایران است که توسط عبدالرضا کاهانی  کارگردانی شده است.

اسامی بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا عبارتند از مهناز افشار در نقش تینا ، طناز طباطبایی در نقش بهاره ،آیدا ماهیانی در نقش نازنین، مهران غفوریان در نقش بهزاد ،سحر دولتشاهی در نقش مهسا ،پانته آ سیروس در نقش نسرین و سیاوش چراغی‌پور در نقش سیاوش

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +نقد و بررسی و بازیگران

خلاصه داستان

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا همانطور که از نام عنوان این فیلم پیداست درباره سه کارکاتر به نام های نازنین و بهاره و تینا بوده که سه دوست صمیمی هستند و مجرد میباشند آنها هر کدام به نوعی از دوست پسرشان رکب خورده اند و حالا میخواهند مجردی عشق و حال کنند برای همین منطور به مهمانی و پارتی میروند و به نوبه خودشان میخواهند لج پسرها را دربیاورند که اتفاقاتی برای انها رخ میدهد که داستان این فیلم را شکل میدهد.

کارگردان کیست

کارگردان این فیلم آقای عباس کاهانی میباشد که در کارنمه خود فیلم های آزاد مثل هوا، اسب حیوان نجیبی است، هیچ ،آدم و انجا را در کارنامه اش دارد و این فیلم او در سال 1395 توقیف شد و اجازه اکران نگرفت.

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +نقد و بررسی و بازیگران

نقد

«ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» فاقد قصه مشخصی است و شخصیت‌پردازی‌هایش را از لابه‌لای دیالوگ‌های شخصیت‌هایش می‌سازد و در واقع، هرآنچه که ما می‌بایست از شخصیت‌های داستان بدانیم، از دیالوگ‌های پراکنده و غیرمتمرکز متوجه می‌شویم. البته که این فرم از روایت برای طرف‌داران عبدالرضا کاهانی غریب نیست و در ساخته‌های پیشین این کارگردان نیز می‌توان رویکرد مشابهی را شاهد بود.

همچنین ببینید

فیلم کامل فوتبال 360 فردوسی پور و پژمان جمشیدی

نقد فیلم تفریق مانی حقیقی و خلاصه داستان +علت توقیف

بااین‌حال به دلیل حساسیت موضوع فیلم و محدودیت‌های مشخص فیلمساز، فیلم به شکل عجیبی کُند و بی‌مسئله است و صرفاً به گفتگوهای پرتکرار گذشته بی آن که بتوان نقطه عطفی برای فیلم متصور شد.

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +نقد و بررسی و بازیگران

توقیف

محمدحسین لطیفی از اعضای شورای پروانه نمایش در اولین مصاحبه خود پیرامون این فیلم گفت: «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی امکان اصلاح ندارد و بنابراین مجوز نمایش نخواهد گرفت. لطیفی مدعی شده بود نظر جمعی این شورا این بوده که «کل چیزی که در فیلم است یعنی سوژه فیلم از ابتدا تا پایان مشکل دارد» و همه اعضا بر این عقیده بوده‌اند که پروانه نمایش صادر نشود. در اظهارنظری عجیب یکی از اعضای شورای پروانه نمایش که نامش فاش نشد، تأکید کرد، در صورت صدور پروانه نمایش برای این فیلم، بعید است این فیلم بیش از یک هفته بر پرده سینماها دوام بیاورد.

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا +نقد و بررسی و بازیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا