اخبار سینما

داستان فیلم خط استوا چیست؟ حواشی و جنجال های فرهاد اصلانی

فیلم سینمایی خط استوا با حضور فرهاد اصلانی و سیامک انصاری حواشی زیادی را به همراه داشته است و برخی ها معتقد هستند در این فیلم به اعتراضات مردمی توهین شده است البته به نظر میرسد دعوای زرگری و روش جدید تبلیغات برای فروش این فیلم در سینما باشد.

داستان فیلم خط استوا چیست؟ حواشی و جنجال های فرهاد اصلانی

به نظر میرسد برخی از تهیه کننده ها برای فروش فیلم هایشان در سینما اقدام به خبرسازی و حاشیه سازی میکنند و مردم را کنجکاو میکنند که این فیلم را ببینید.

فیلم سینمایی «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور به عنوان اولین فیلم از اکران نوروز ۱۴۰۲ (سوم اسفند) روی پرده رفته است.

داستان فیلم خط استوا

این فیلم کمدی، روایتگر ماجرا‌های رئیس و نایب رییس فدراسیون فوتبال در خارج از کشور است که برای حضور در اجلاس سالانه «ای اف سی» باید راهی مالزی شوند، اما در اقدامی خبرساز راهی جزیره بالی می‌شوند تا با زین‌الدین زیدان به صورت مخفیانه قراردادی امضا کنند و از پس این موضوع برایشان اتفاقاتی رخ می‌دهد.فرهاد اصلانی، سیامک انصاری و آزاده صمدی بازیگران اصلی این اثر هستند که در سال ۱۳۹۸ تولید شده، اما به واسطه شرایط کرونایی اکران آن به تعویق افتاده بود.

همچنین ببینید

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

موضوع و داستان مترجم چیست

حواشی

برخی کاربران نوشته‌اند: در این فیلم اعتراضات مردم به سخره گرفته شده اما در مقابل عده‌ای دیگر نامربوط بودن این فیلم به وقایع اخیر را به سال تولید فیلم (1398) ربط داده‌اند

در واکنش به این موضوع، مصطفی قاسمیان روزنامه‌نگار هنری در واکنش به توئیتی که محتوای این فیلم را به تمسخر اعتراضات اخیر ربط داده بود، نوشت:

شک دارم که چه کسی یا کسانی پشت این توییت‌اند: رقبای فیلم «خط استوا» یا حتی عوامل خود فیلم. اما مطمئنم که این توییت، پروژه است و نه‌تنها ۸ هزار لایک‌زننده، بلکه حتی نویسنده توییت هم این فیلم را ندیده.

«خط استوا» فیلمی فوق‌العاده بد و ضعیف است، اما مطلقا ربطی به وقایع ۱۴۰۱ ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا