دانلود فیلم و سریال

دانلود کامل قسمت ۸ هشتم مهمونی ۲ با حضور ژاله صامتی

دانلود کامل قسمت ۸ هشتم مهمونی ۲ با حضور ژاله صامتی

قسمت 8 مهمونی با حضور ژاله صامتی را در این صفحه دانلود کنید ترافیک اینترنت شما به صورت نیم بها خواهد بود ژاله صامتی در برنامه مهمونی حضور پیدا کرد که گپ و گفت جالب و طنزی را با ایرج طهماسب و عروسک های این برنامه داشت پیشنهاد میکنیم که این قسمت را از دست ندهید.

دانلود برنامه مهمونی ژاله صامتی

دانلود با لینک مستقیم

اله صامتی از بازیگران پرطرفدار کشورمان بوده که بدون شک حضورش در برنامه مهمونی باعث استقبال مردم از آن خواهد شد.

برنامه مهمونی به عنوان جدیدترین ساخته ایرج طهماسب در عین حال که همان برنامه‌ای است که هواداران کلاه قرمزی به آن نیاز داشتند، نمی‌تواند در سطح و اندازه محبوب‌ترین برنامه عروسکی سال‌های اخیر تلویزیون ظاهر شود. با این حال متفاوت‌ترین برنامه اختصاصی نماوا که با همکاری روبیکا ساخته شده احتمالا برگ برنده این سرویس استریم در سال ۱۴۰۱ باشد. با ویجیاتو همراه باشید.

انتظارها بعد از حدود 6 ماه گمانه زنی درباره برنامه مهمانی به پایان رسید. مهمونی ۲ را در نوروز 1402 از فیلیمو تماشا کنید. قسمت اول این برنامه همزمان با روز اول فروردین 1402 در فیلیمو منتشر می شود. بنابراین می توانید سال نو را در کنار خانواده با تماشای این برنامه سرگرم کننده آغاز کنید. خبر خوب اینکه در دو هفته ابتدایی سال جدید می توانید 4 قسمت از این برنامه را تماشا کنید. البته داستان به اینجا ختم نمی شود. مهمونی آقای مجری بعد از پایان تعطیلات نوروز، پنجشنبه هر هفته در فیلیمو برپا می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا