دانلود فیلم و سریال

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۴۰ چهلم 40 عاشقانه حسن فتحی رایگان ویدائو

دانلود کامل سریال جیران قسمت 40 چهلم ۴۰ ویدائو رایگان و دانلود سریال جیران قسمت 40 چهلم (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۴۰ چهلم 40

دانلود کامل سریال جیران 40 چهلم

نام سریال : جیران

قسمت :  40 چهلم

کارگردان : حسن فتحی

ژانر : تاریخی – عاشقانه

رده سنی : 18+

مدت زمان : 50 قیقه

پلتفرم : فیلیمو

دانلود قسمت سریال 40 جیران با لینک مستقیم

سریال جیران که از تازه ترین سریال های ساخته شده توسط آقای حسن فتحی می باشد این بار حسن فتحی به داستان های عاشقانه و تاریخی ناصرالدین شاه قاجار پرداخت.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۴۰ چهلم 40

ناصرالدین شاه پادشاهی که به عنوان نالایق ترین پادشاه در تاریخ ایران مشهور می باشد.حسن فتحی در سالهای گذشته تلاش کرده که فیلم های تاریخی و عاشقانه برای شبکه نمایش خانگی بسازد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

سریال پوست شیر قسمت 10 دانلود رایگان ویدائو

دانلود سریال بی گناه قسمت ۱۸ دانلود رایگان ویدائو

سریال دیگری که حسن فتحی ساخته بود قبل از سریال جیران سریال شهرزاد بود.سریال جیران در مورد یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه به نام خدیجه می باشد که خدیجه تجریشی با سیاوش یک رابطه عاشقانه دارد اما هنگامی که ناصرالدین شاه برای شکار میرود خدیجه را می بیند و عاشق خدیجه می شود.

ناصرالدین شاه تصمیم می‌گیرد که خدیجه تجریشی را به حرمسرای خود بیاورد او این کار را می‌کند سیاوش بعد از مطلع شدن از این اتفاق بسیار ناراحت و خشمگین می شود و به قصد انتقام از ناصرالدین شاه قصد دارد اقداماتی انجام دهد.
اما با اتفاقات و رویدادهایی که در این سریال می افتد در نهایت خدیجه و ناصرالدین شاه با هم ازدواج میکنند و صاحب فرزند پسر می شوند بعد از مدتی فرزند خدیجه و ناصرالدین شاه را می کشند.اما شما می توانید با دانلود کردن قسمت های سریال جیران را دیده و از تمام اتفاقات رخ داده در این سریال مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا