دانلود فیلم و سریال

دانلود رایگان سریال روزی روزگاری مریخ قسمت۲۱ بیست و یکم 21 با ویدائو

دانلود کامل سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۱ بیستم و یکم 21 دانلود قسمت سریال روزی روزگاری مریخ با کیفیت عالی در فیلیمو و نماوا و رایگان ویدائو را مشاهده کنید.

دانلود رایگان سریال روزی روزگاری مریخ قسمت۲۱ بیست و یکم 21 با ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت  21

نام سریال: روزی روزگاری مریخ
کارگردان: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی
تهیه کننده: محسن چگینی
نویسنده: پیمان قاسم خانی
تعداد فصل: ۱ و ۲
ژانر : کمدی – خانوادگی
پلتفرم پخش : نماوا و فیلیمو
سه شنبه، ساعت ۸ صبح

لینیک مستقیم قسمت  سریال روزی روزگاری قسمت 21

قسمت بیست و یکم سریال روز روزگاری مهرریس منتشر شده است این سریال در شبکه نمایش خانگی مخاطب و بیننده های زیادی دارد و در قالب یک داستان این تخیلی می باشد این کار یکی از کارهای پیمان قاسم خانی میباشد که توانسته با موفقیت در شبکه نمایش خانگی آن را منتشر کند.

دانلود رایگان سریال روزی روزگاری مریخ قسمت۲۱ بیست و یکم 21 با ویدائو
روزی روزگاری مریخ به کارگردانی پیمان قاسم خانی این سریال در ژانر کمدی و تخیلی ساخته شده است و بازیگرانی چون ویشکا آسایش سام درخشانی امیر مهدی ژوله و امیر کاظمی و برخی دیگر از بازیگران کشورمان ساخته شده است
سام درخشانی که یکی از بازیگران سه در سال‌های گذشته کارهای زیادی اجرا و بازی کرده است نقش آفرینی کرده او یکی از بازیگران نقش اول این مجموعه می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۰ رایگان ویدائو

سریال خونسرد قسمت ۱۷دانلود هفدهم ویدائو رایگان

ویشکا آسایش نیز یکی دیگر از بازیگران سرشناس و مشهور کشورمان می باشد که در این مجموعه نقش آفرینی کرده است مهراب قاسم خانی الناز حبیبی امیر مهدی ژوله نیز در این مجموعه حضور دارند.

پیمان قاسم خانی یکی از نویسندگان برجسته سریالهای طنز کشورمان میباشد و تاکنون فیلمنامه های زیادی نوشته او بیشتر فیلمنامه‌های مهران مدیری را نوشته است.در ابتدای کار شبکه خانگی کسی این شبکه را جدی نمی گرفت و در آن زمان به نظر می‌آمد که سریال های جالب و با کیفیتی به این شبکه‌ها نمی‌رسید اما در حال حاضر سریال ها و مجموعه های پرطرفداری از شبکه های خانگی منتشر می‌شود و مخاطبان بسیار زیادی برای این شبکه فراهم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا