دانلود فیلم و سریال

دانلود رایگان قسمت ۲۳ سریال روزی روزگاری مریخ بیست و سوم 23 ویدائو

دانلود کامل سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۳ بیستم و سوم 23 دانلود قسمت سریال روزی روزگاری مریخ با کیفیت عالی در فیلیمو و نماوا و رایگان ویدائو را مشاهده کنید.

دانلود رایگان قسمت ۲۳ سریال روزی روزگاری مریخ قسمت بیست و سوم 23 ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت 23

نام سریال: روزی روزگاری مریخ
کارگردان: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی
تهیه کننده: محسن چگینی
نویسنده: پیمان قاسم خانی
تعداد فصل: ۱ و ۲
ژانر : کمدی – خانوادگی
پلتفرم پخش : نماوا و فیلیمو
سه شنبه، ساعت ۸ صبح

لینیک مستقیم قسمت 23 سریال روزی روزگاری

قسمت بیست و یکم سریال روز روزگاری مهرریس منتشر شده است این سریال در شبکه نمایش خانگی مخاطب و بیننده های زیادی دارد و در قالب یک داستان این تخیلی می باشد این کار یکی از کارهای پیمان قاسم خانی میباشد که توانسته با موفقیت در شبکه نمایش خانگی آن را منتشر کند.

دانلود رایگان قسمت ۲۳ سریال روزی روزگاری مریخ قسمت بیست و سوم 23 ویدائو

 

 

سریال روز روزگار مریخ یکی از سریال های ساخته شده برای شبکه نمایش خانگی می باشد که در قالب طنز و کمدی ساخته شده است شما می‌توانید این سریال را در سایت ما مشاهده و دانلود کنید.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دانلود سریال بی گناه قسمت ۱۸ رایگان ویدائو

دانلود  سریال جیران قسمت ۴۰ رایگان ویدائو

سریال پوست شیر قسمت 10  رایگان ویدائو قسمت

با توجه به بررسی هایی که در فضای مجازی و مخصوصاً در اینستاگرام انجام شده است سریال روزی روزگاری توانسته بینندگان زیادی را مجذوب خود کنند و مخاطبان از این سریال استقبال خوبی داشته اند.روزی روزگاری مریخ یک سریال تخیلی و کمدی میباشد توسط پیمان قاسم خانی و محسن چگینی ساخته و کارگردانی شده تهیه کننده این مجموعه آقای محسن چگینی میباشد و نویسنده آن پیمان قاسم‌خانی میباشد این سریال در سال ۱۴۰۱ تولید شده و در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.
زمان هر قسمت این سریال حدود ۵۷ دقیقه میباشد سریال روزی روزگاری مریخ که به کارگردانی مشترک آقایان محسن چگینی و پیمان قاسم خانی تهیه شده برای نما شبکه نمایش خانگی ساخته شده است.

بازیگران

بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند و آسایش سام درخشانی امیر کاظمی بهادر مالکی نوشین تبریزی امیر نوروزی امیر مهدی رامین ناصرنصیر فلامک جنیدی عبدالله روا و پیمان فاطمی بهروز رهبری فر مهراب قاسم خانی آوا فریاد از کاظم نوربخش از بازیگران می باشند که در این مجموعه نقش آفرینی کرده‌اند.

شما در این قسمت ها باید ببینید که دیپورت ناصر از مریخ خیلی جدی شده و با تلاش و کوشش زیاد قصددر گرفتن اقامت در مریخ را از طریق ازدواج کردن با یک زن مریخی دارد در طول این مسیر ۶۷ متوجه این می‌شود که او پدری دارد و او نیز به دنبال پدر خود میگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا