خبر جدید

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۱۷هفدهم 17 با حجم رایگان ویدائو

دانلود سریال بی گناه قسمت 17 هفدهم ۱۷ سریال بی گناه یکی از سریال هایی است که به وسیله مهران احمدی کارگردانی و مصطفی کیایی تولید کننده آن می باشد.سریال بی گناه روز یکشنبه ساعت 8 از فیلمیو منتشر میشود.

دانلود قسمت هفدهم سریال بی گناه (قسمت ۱۷)

دانلود سریال بی گناه قسمت هفدهم 17

نام سریال: بی گناه قسمت
کارگردان: مهران احمدی
کارگردان: مهران احمدی
تهیه‌کننده: مصطفی کیایی
نویسندگان: محسن و مصطفی کیایی
روزهای پخش : یکشنبه ها، ساعت ۸ صبح

دانلود سریال بی گناه قسمت هفدهم 17 با لینک مستقیم

سریال بی گناه کاری به کارگردانی مهران احمدی می باشد مصطفی کیایی تهیه کننده این مجموعه میباشد و نویسندگی این کار بر عهده محسن کیایی و مصطفی کیایی بوده است این مجموعه برای بینندگان بالای ۱۰ سال توصیه شده است.

دانلود قسمت هفدهم سریال بی گناه (قسمت ۱۷)

و در روزهای یکشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود این سریال در یک ژانر درام و خانوادگی تهیه شده است و هر قسمت آن حدود ۵۷ دقیقه زمان میبرد که با کیفیت HD منتشر شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دانلود سریال بی گناه قسمت ۱۶ شانزدهمین رایگان ویدائو

 سریال جیران (قسمت ۳۷) قسمت سی و هفتم رایگان ویدائو

شما در این سریال از سرنوشت عشق بهمن را که بعد از سالها به کشور برگشته است میبینید عشقی که با شعله ور شدن آتش گریبانگیر نسخه های خاندان مردانی و ابریشمی شده است.

بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند محسن کیایی و مهران احمدی ویشکا آسایش، ماهور الوند ،شبنم مقدمی آتیلا پسیانی ،حسین پورکریمی هدیه بازوند، نسرین نصرتی، نوید لایقی مقدم منوچهر زنده‌دل، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان ،مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی و برخی دیگر از بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا