دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال رهایم کن قسمت اول تا هفتم ( 1 تا 7) با لینک مستقیم

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱ تا ۶ با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال رهایم کن با بازی محسن تنابنده ، هوتن شکیبا ، نیما شعبان نژاد و دنیا مدنی را در ادامه ببینید.

در این سریال، بازیگران شناخته‌شده‌ی زیادی نقش‌آفرینی می‌کنند. محسن تنابنده و هوتن شکیبا نقش دو برادر را بازی می‌کنند، حاتم و هاتف. یوسف تیموری، آزاده صمدی، هدی زین‌العابدین، حسن معجونی، بابک کریمی، مهدی حسینی‌نیا، شهرام قائدی و مونا احمدی نیز از دیگر بازیگرانی‌اند که در این سریال در نقش‌های فرعی‌تر به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود سریال رهایم کن قسمت اول تا سوم ( 1 تا 3) با لینک مستقیم

کارگردانی این اثر را شهرام شاه حسینی بر عهده دارد و موضوع آن درباره قبل از انقلاب می باشد.

لینک های دانلود سریال رهایم کن

دانلود قسمت اول با لینک مستقیم
دانلود قسمت دوم با لینک مستقیم
دانلود قسمت سوم با لینک مستقیم
دانلود قسمت چهارم با لینک مستقیم
دانلود قسمت پنجم با لینک مستقیم
دانلود قسمت ششم با لینک مستقیم
دانلود قسمت هفتم با لینک مستقیم

درباره سریال رهایم کن

آثار تلویزیونی رهایم نکن ساخته محمدمهدی عسگرپور و همچنین به تهیه کنندگی علی پورکیانی از ابتدایی مهرماه سال ۱۳٩٧ در پایتخت تصویربرداری آن آغاز شده است و بسیاری از صحنه‌های این اثر در خیابان های شلوغ پایتخت ضبط گردیده است و یکی از لوکیشن‌های این مجموعه نیز در خانه یکی از هنرمندان این اثر انجام شده است.

همچنین ببینید:

دانلود سریال آکتور 

فیلمبرداری اثر در این صحنه با بازیگرانی از جمله :نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی و مجید توکلی شروع شده و این نخستین ایفای جدی آقای شعبان نژاد حساب می‌شود، ولی امین تارخ مقابل قاب تلویزیون قرار نگرفته است و در ایام آتی ایفای ایشان در این اثر شروع خواهد شد.

تدوین این مجموعه برعهده محمد حسین غضنفری می باشد. اسم این اثر تلویزیونی ابتدا «دستت رابه من بده» بود، که مثل اینکه به اسم «رهایم نکن» متغیر یافت.

اثر رهایم نکن در ٣٧قسمت ساخته شده است و پراز هنرپیشه می‌باشد و قرار است در ماه مبارک رمضان سال ۹۷ از شبکه سه روی آنتن قرار بگیرد.

دانلود سریال رهایم کن قسمت اول تا سوم ( 1 تا 3) با لینک مستقیم

بازیگران سریال رهایم کن

  • امین تارخ
  • فریبا متخصص
  • محمدرضا هدایتی
  • مریم بوبانی
  • مارال فرجاد
  • نیما شعبان نژاد
  • دنیا مدنی
  • بابک بهشاد
  • علی استادی
  • معصومه قاسمی پور
  • شیرین آقا کاشی
  • رحمان باقریان
  • کاظم هژیرآزاد
  • حسین ملکی

خلاصه داستان

داستان شاخصی این اثر در مورد هاتف با بازی هوتن شکیبا و حاتم دو برادر هستند که از یک خانواده بسیار مطرح شده‌ای متولد شده اند و در سیاهرود سکونت دارند، که روزگار برای هر یک سرنوشتی را رقم می‌زند.

در قسمت نخست مشاهده نمودیم باایفای محسن تنابنده در سیاهرود دارای یک کارخانه معدن می باشد و یک فرزند نیز دارد که ابتلا به بیماری سندروم دان می باشد و همسر خود را به خاطر یکسری دلایل ناموسی رها نموده و اکنون دلباخته پرستار فرزند شده است و اینکه به قتل رسیدن یکی از کارگران معدن، عشق یک طرفه به یک هنرمند مشهور و….. را به تصویر کشید.

دانلود سریال رهایم کن قسمت اول تا سوم ( 1 تا 3) با لینک مستقیم

حاتم با اینکه بسیار ثروتمند می باشد، ولی به آن صورت در زندگی اش آرمشی وجود ندارد و گویا چالش های بسیاری در مقابل روی او می باشد.

حاتم یک گذشته بسیار تلخی را داشته است و حالا زندگی اش به آن صورت که میخواهد نیست.
به خاطر همین بیشتر اوقات ناراحت می باشد و فقط با یک لبخند روزگار را سپری می‌کند که با مارال پرستار بچه اش پا به دیالوگ گذاشت.
موهای پرپشت و سبیل و قیافه سوخته، از قبیل مشخصات حاتم می باشند نشانگر این می‌باشد که نمایانگر اوضاع مالی بسیار خوب و شغل خیلی خوبی وی می‌باشد.

آقای تنابنده مواد اولیه بسیار خوبی را مصرف نموده است و یک نقش بسیار بی‌نظیری را از خود به نمایش گذاشته است.

دانلود سریال رهایم کن قسمت اول تا پنجم ( 1 تا 5) با لینک مستقیم

رهایم نکن برای اینکه نمایانگر شخصیت حاتم باشد ، در واقع به دیالوگ متوسل نشده است .
نشان دادن ماجراهای پیرامون زندگی وی، بیننده را متوجه می کند که چه نگرانی‌هایی در حاتم وجود دارد.

آقای تنابنده ولی برای نشان دادن شخصیت درونی، بیشتر از صحبت کردن، اکت دارد، چه در آنجا که شمرده شمرده و بسیار آرام صحبت می کند و چه زمانی با قیافه خود واکنش نشان می دهد و چه وقتی که به دلیل یک ماجرای ناموسی کارگر خود را بسیار کتک می‌زند.

وی این فعالیت را بدون هیچ کم و کسری صورت می‌دهد و به خاطر همین می‌باشد که بعد از دو قسمت به یک شخصیت بسیار خوب مبدل شده است.

جزئیات تصویربرداری

سریال رهایم نکن ساخته محمدمهدی عسگرپور و همچنین به تهیه کنندگی علی پورکیانی از ابتدایی مهرماه سال ۱۳٩٧ در پایتخت تصویربرداری آن آغاز شده است و بسیاری از صحنه‌های این اثر در خیابان های شلوغ پایتخت ضبط گردیده است و یکی از لوکیشن‌های این مجموعه نیز در خانه یکی از هنرمندان این اثر انجام شده است.

این صحنه محل فعالیت پسر حاج رسول با ایفای امین تارخ می‌باشد و کاراکتر فرزند امین تارخ را نیما شعبان نژاد بر عهده دارد.

فیلمبرداری اثر در این صحنه با بازیگرانی از جمله :نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی و مجید توکلی شروع شده و این نخستین ایفای جدی آقای شعبان نژاد حساب می‌شود، ولی امین تارخ مقابل قاب تلویزیون قرار نگرفته است و در ایام آتی ایفای ایشان در این اثر شروع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا