دانلود فیلم و سریال

دانلود قسمت ۱۶ سریال تمام رخ قسمت شانزدهم 16

دانلود قسمت ۱۶ سریال تمام رخ قسمت شانزدهم 16

در این بخش از سایت لردخت میتوانید قسمت 16 سریال تلویزیونی تمام رخ را تماشا و دانلود کنید سریالی که مخاطبان زیادی دارد و مفق شده داستان بسیار جذابی را به تصویر بکشاند این سریال در قسمت 16 راز های جدیدی را نمایان میکند.

دانلود قسمت ۱۶ سریال تمام رخ قسمت شانزدهم 16

زندگی شخصیت‌های این سریال، به‌ویژه شخصیت‌های محوری داستان، به‌طور عادی و طبیعی پیش می‌رود تا جایی که برای به دست آوردن پول بیشتر، مسیر اشتباه را بر مسیر درست انتخاب می‌کنند. آنها تا مرز خیانت و خیانت می روند، اما این دلهای گرم خانواده است که آنها را از رسیدن به آخر خط باز می دارد.

به نظر می رسد سریال «تمام رخ» نمونه عینی این گونه تولیدات مبتنی بر مسائل امنیتی اجتماعی، تحریم ها و تروریسم اقتصادی باشد و انتظار می رود در کمترین زمان ممکن از دیگر سریال های پخش شده از سیما پیشی بگیرد. . مورد توجه و استقبال مخاطبان زیادی قرار گیرد یا حداقل جای خود را در بین سریال های خلوت کن باز کند.

نکته آخر اینکه اکثر سریال های اخیر نتوانسته اند رضایت مخاطبان را جلب کنند، به طور کلی فاقد داستان ها و روایت های جذاب و هیجان انگیز هستند. آنها ضعف ساختاری دارند و درگیر کلیشه ها هستند و فاقد جذابیت اصلی زیبایی شناختی هستند. در کل نه محتوای جذابی ارائه می کردند و نه شکل و شیوه بیان خاصی داشتند. در این گزارش سری جدید شبکه سه را با رویکردی مثبت گرفتیم و امیدواریم بالاخره چشمانمان به زیبایی یک اثر زیبا و تاثیرگذار باز شود. اثری که سوژه گفتگوی مردم می شود و روزهای سرد زمستان را گرم می کند.

معظمی کارگردان سریال تمام رخ در این سریال مجموعه ای از هنرمندان نسل های مختلف را گرد هم آورده است و نکته جالب ماجرا این است که در ساخت این سریال ریسک بزرگی کرده است زیرا هنرمندانی را در نظر گرفته است که به روزها برخلاف روش معمول کارگردانان امروزی که ترجیح می دهند با هنرمندان با چهره های متعدد قرارداد ببندند تا تعداد بینندگان سریال هایشان بیشتر شود، چهره زیادی ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا