دانلود فیلم و سریال

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35) سریال جیران

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35) ویدائو رایگان و دانلود سریال جیران قسمت 35 سی و پنجم قسمت ۳۵ (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35)

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵

نام سریال : جیران

قسمت : 35

کارگردان : حسن فتحی

ژانر : تاریخی – عاشقانه

رده سنی : 18+

مدت زمان : 50 قیقه

پلتفرم : فیلیمو

دانلود قسمت 35 با لینک مستقیم

سریال جیران آن کاری به کارگردانی حسن فتحی که در ژانر تاریخی و عاشقانه در ۳۵ قسمت و به مدت ۵۰ دقیقه از پلتفرم فیلم نی روزهای جمعه ساعت 8 صبح قابل مشاهده می باشد. سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی این روزها به اوج هیجان خود رسیده است.قسمت ۳۵ سریال جیران عرضه شده که به شما پیشنهاد می کنیم حتماً این قسمت را تماشا کنید.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35)

سریال جیران یکی از سریال هایی که توسط حسن فتحی ساخته شده است این موضوع مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفته است.حسن فتحی با ساختن سریال جیران و قبل از ساختن سریال شهرزاد توانست موفقیت را در ساخت فیلم های شبکه خانگی اثبات کند.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35)

حسن فتحی برای ساخت سریال جیران از بازیگران سرشناس و معروف در کشور استفاده کرده است که توجه خیلی از مردم را هم این موضوع را به خود جلب کرده است تمام تلاشش را می‌کند که ستاره های سینما را برای حضور در سریال های خودش حاضر کند.فیلم شهرزاد از شهاب حسینی و ترانه علیدوستی استفاده کرد حالا برای ساخت سریال جیران از بهرام رادان و دیگر بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیون کشور استفاده کرده است.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35)

شما در قسمت جدید سریال جیران خواهید دید که چه طور جیران سرنخ هایی از قاتلان فرزندش پیدا می کند اما قاتلان فرزند جیران تمام کوشش خودشان را میکنند که با جلو انداختن برادرش مانع کشف حقیقت قتل فرزند شود.پیشنهاد ما به شما مشاهده کردن قسمت سی و پنجم سریال جیران کاری به کارگردانی حسن فتحی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا