اخبار هنرمندانعکس و تصاویر

دختر مدل مهران مدیری فضای مجازی را ترکاند روژان آریامنش مدل شد

دختر مهران مدیری با انتشار عکسی از خودش جنجال زیادی را به راه انداخت و به مدل خود را مطرح کرد که برای شرکت تولیدی لباس عروس تبلیغ میکند.

دختر مدل مهران مدیری فضای مجازی را ترکاند روژان آریامنش مدل شد

روژان آریامنش که در دورانش کودکی اش در سریال دردسر والدین نقش دختر مهران مدیری را بازی میکرد حالا در سن بزرگسالی به عرصه مدلینگ پیوسته است و برای برند لباس عروس تبلیغ میکند.

دختر مدل مهران مدیری فضای مجازی را ترکاند

روژان آریامنش بعد از اینکه به سن نوجوانی رسید دیگر پیشنهاد بازیگری دریافت نکرد و به همین دلیل از بازیگری کنار رفت.

روژان از ترلان پروانه به عنوان رفیق صمیمی خود نام میبرد ، و می گوید تا کنون با او دو کار مشترک انجام داده است ، در میان غذا ها عاشق فسنجان بوده و خودش زرشک پلو با مرغ را به خوبی میپزد .

دختر مدل مهران مدیری فضای مجازی را ترکاند روژان آریامنش مدل شد

بازی او از زمانی آغاز شده که مسعود نوابی کارگردان که در همسایگی آنها بوده او را برای دادن تست ترغیب کرده و بعد از آن در سریال « دردسر والدین » کاری از همین کارگردان و بازیگرانی چون : علی صادقی ، مهران مدیری و فاطمه گودرزی بازی میکند، تیه کننده این کار بیژن امکانیان می باشد .

همچنین ببینید:

عکس های جشن تولد ترلان پروانه بازیگر معروف با حضور دوستانش

لباس جدید زیبا کرمعلی غوغا کرد

ر.ژان می گوید وقتی می خواستم به دانشگاه بروم مادرم عقیده داشت که اول درس ، بعد هنر ولی پدرم مخالفتی نداشت ، رشته ای که می خواستم را در ایران قبول نشدم و به همین خاطر به کشور قبرس ، شهر فامابوستا رفته و در رشته داروسازی درس خوانده ام .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا