اخبار هنرمندانخبر جدید

درگذشت رضا رویگری بازیگر واقعیت دارد؟ رضا رویگری کجاست؟

درگذشت رضا رویگری بازیگر واقعیت دارد؟ رضا رویگری کجاست؟رضا رویگری بازیگر و خواننده مطرح و مشهور کشورمان دار فانی را وداع گفت فیلم ها و تصاویر او را با ما ببینید.

درگذشت رضا رویگری بازیگر واقعیت دارد؟ رضا رویگری کجاست؟

درگذشت رضا رویگری بازیگر واقعیت دارد؟

شایعه فوت بازیگر سرشناس کشورمان آقای رضا رویگری متاسفانه در چند روزی که گذشته است و با مواجه شدن شایعاتی در پیرامون درگذشت هنرمندان دوست داشتنی و عزیز کشورمان به طور گسترده در حال گسترش می باشد رضا رویگری با منتشر کردن عکسی در شبکه های اجتماعی خود چنین می نویسد.یکی از دوستانم با من تماس گرفته و در مورد شایعاتی که در مورد مرگ من،مردم عنوان کرده‌اند سوال پرسیده و از من می‌پرسد که آیا خبر دارم.

درگذشت رضا رویگری بازیگر واقعیت دارد؟ رضا رویگری کجاست؟

کسانی که شایعه می‌سازند، که از مردن  من خیالتون راحت کنند،که من مرد مردن نیستم، چون مردم را دارم و تا روزی که تو دل مردم باشم زنده هستم، من عاشقانه دوستتان دارم و از طرف اون بیماران و بخیل هایی که با روح و دل مردم بازی می کنند معذرت خواهی می کنم،متاسفم این عکس را که همین امشب با هم پشت سر گذاشتم شما بدانید حالم خیلی خوبه اول که خدا رو دارم و بعد شما مردم عشق و همسرم که واقعاً دو سال بسیار سخت رو برای بهتر کردن اوضاع من گذراندند من از او سپاسگزاری می کنم و خدا را شاکر هستم.

با توجه به اینکه آقای رضا رویگری بعد از سکته ای که کرده بودن خانه نشین شدن و شبکه های مجازی هر از چند گاهی خبر فوت ایشان را می شنویم حدود چند ماه پیش با حضور رضا رویگری که در خانه سالمندان بودن و رها کردن همسرشان در شبکه‌های اجتماعی جنجال‌ساز شده بود.

بیوگرافی

رضا رویگری که در ششم دیماه سال ۱۳۲۵ در تجریش تهران به دنیا می‌آید و تنها تنها فرزند خانواده شان بود او دوران مدرسه را در محل خودشان سپری کرد.رضا رویگری در سال ۴۸ و در سن ۲۳ سالگی از طریق یکی از دوستانش به خانم کارگردان معرفی می شود خجسته کیا که به دنبال بازیگری خوش صدا می گشت.رضا رویگری برای اولین بار با طاعات کارش را شروع کرد و بر روی صحنه خواند و این کار باعث شهرت او شد بعد از به شهرت رسیدن با ایفای نقش در نمایشی به نام ویس و رامین به عرصه تئاتر و سینما وارد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا