اخبار هنرمندانخبر جدید

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی صحت دارد؟ + علت بازداشت

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی + علت بازداشت صحت دارد؟ دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی علت بازداشت این دو خواننده معروف چه بود گزارش‌های رسیده شده از منابع خبری که در توییتر وجود دارند در مورد بازداشت سیروان و زانیار خسروی خبرهای به دست رسیده است حالا به بررسی علت دستگیری این خواننده های معروف می پردازیم.

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی

چنین به نظر می‌رسد که سیروان و یار خسروی هر دو برادر خواننده به دلیل حمایتی که از اغتشاشگران داشته‌اند بازداشت می‌شود برادران خسروی سیروان و زانیار در این روزها با منتشر کردن مطالبی در فضای مجازی با بهونه های همچون حمایت از مهسا امینی باعث به وجود آمدن اغتشاشات بیشتر و تشویق و حمایت آشوبگران شده اند.

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی

به نظر می‌رسد که طبق گزارش هایی که منتشر شده است در مورد بازداشت زانیار و سیروان خسروی و همچنین کاوه رضایی که این هنرمند بازداشت شده اند ظاهراً پس از پیگیری های که در مورد دستگیری این سه انجام شده مشخص میشود.

همچنین ببینید : علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست

که بازداشت آن زانیار و سیروان خسروی که به خاطر تشویق به اغتشاش و کاوه رضایی به دلیل حمایت از گروه های تجزیه طلب این چنین به نظر می رسد که مورد انتقاد فعالان ای که در عرصه رسانه و سیاست فعالیت می کنند قرار گرفته اند.خبر دقیقی در دست نیست و گفته می شود دستگیری و بازداشت این دو هنرمند شایعه می باشد.

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی

بیوگراف زانیار

زانیار خسروی آهنگساز خواننده تنظیم کننده بازیگر نوازنده و ترانه سرا زانیار خسروی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا می آید این بازیگر و خواننده میباشد روی در رشته حقوق از دانشگاه فرهنگ فارغ التحصیل شده است او کارش را با ترانه سرای آغاز کرده و بعد از آن وارد خوانندگی و آهنگسازی می شود.

همچنین ببینید :  واکنش کارگردان عصر جدید به بازداشت شروین حاجی پور خواننده «برای»

در حال حاضر بازی گریه میکند زانیار خسروی فرزند دوم یک خانواده باعث آلت کرد می باشد که در شهر تهران متولد شده است ست پدر و کرمانشاهی و مادرش اصالتاً سنندجی می باشد سیروان خسروی برادر بزرگ زانیار میباشد که جز خوانندگان پرطرفدار کشور می باشد زانیار که از کودکی با برادرش در آموزشگاه های موسیقی به یاد گرفتن موسیقی پرداخته است.

همچنین ببینید : فیلم و عکس دستگیری دو تن از لیدر های اغتشاشات اخیر

زانیار خسروی به فوتبال علاقه داشت و استعداد خوبی در فوتبال داشت در سن ۱۲ سالگی در تهران بازی میکرد به خاطر علاقه به شغل پدرش که وکیل بود داشت وارد رشته حقوق شد بعد از پایان تحصیلاتش برای برادرش ترانه ای نوشت که در سال ۸۷ زمانی که ۲۳ ساله بود آهنگ همینه را به صورت مستقل نشر داد.

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی

بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی یکی از خوانند گان و آهنگسازان مشهور کشورمان می باشد و چهارم مرداد سال ۶۱ در تهران به دنیا می آید سیروان خسروی خواننده پاپ راک میباشد ریاضی خودش را بگیرد و سال سوم دانشگاه از رشته اقتصاد انصراف می دهد او در حال حاضر در کار مدلینگ و تبلیغ آبمیوه فعالیت می کند سیروان خسروی فرزند بزرگ و اول خانواده می باشد و برادر زانیار خسروی میباشد.

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی زانیار سه سال از آن کوچکتر است است و برادرش هر دو خواننده و بازیگر می باشند پدر و مادر اصالت پدر کرمانشاهی و مادر سنندجی دارد دیوان خسروی از سال ۷۲ مردی که ۱۱ سال داشت مدت ۴ سال شروع آموزش کیبورد نزد استاداوی جونیو که استاد کیبورد اهل کشور ایتالیا بود در تهران دوره موسیقی خود را سپری کرد.

همچنین ببینید : حمایت مهدی مهدوی کیا از حسین ماهینی؛ این روزها در حافظه

سیروان خسروی وقتی که کارتون شیرشاه را به موسیقی التون جان که اهل کشور انگلستان علاقه‌مند می‌شود تا اینکه در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی به سمت و سبک راک گرایش پیدا می کند.
سیروان خسروی در ۱۷ سالگی با دوست گروه راک زیرزمینی را تشکیل می دهند.

سیروان خسروی در سال ۷۹ و ۸۰ از گروه های زیرزمینی جدا میشود و در کنسرت آقای کاوه یغمایی به عنوان نوازنده کیبورد توضیح پیدا می کند آلبوم مترسک کاوه یغمایی محرک اصلی شروع آهنگسازی خود می داند تا اینکه برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ آلبوم خود را به نام” تو خیال کردی بری” آغاز کرد.

همچنین ببینید :  واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

چگونه خسروی بعد از برگزاری اولین کنسرت خودش در اسفند ۸۸ که در برج میلاد برگزار شد مورد توجه و استقبال بسیار قرار گرفت حدود یک سال فیلمی به نام سوت پایان نقش کوتاهی را بازی میکند و در سال ۱۳۹۰ تنظیم و آهنگسازی سریال ساختمان پزشکان را بر عهده می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا